Με δηλώσεις του σε ιστοσελίδα της πατρίδας του, ο Νέλσον Βαλντές είπε πως φεύγει από την Ισπανία και πως εξετάζει τις προτάσεις που έχει στα χέρια του.
Ο Παραγουανός φορ, δεν θα μείνει στην Έρκουλες λόγω του ότι αποχαιρετάει τη μεγάλη κατηγορία και για το λόγο αυτό αναζητά το νέο προορισμό της καριέρας του. Αυτή την περίοδο έχει υποχρεώσεις με το αντιπροσωπευτικό της πατρίδας του λόγω του Κόπα Αμέρικα στην Αργεντινή.
«Υπάρχουν προτάσεις από ομάδες, τις οποίες όμως χειρίζεται ο ατζέντης μου. Η συγκέντρωσή μου είναι στο Κόπα Αμέρικα. Περιμένω τι διοργάνωση και μετά θα δούμε τι θα γίνει
Θα ήθελα να μείνω στην Ισπανία, αλλά ως επαγγελματία ποδοσφαιριστής είμαι υποχρεωμένος να αναλύσω όλες τις προτάσεις που έχω στα χέρια μου», είπε αρχικά ο Βαλντές.
Όσο για το αν πιστεύει πως μπορεί να εξασφαλίσει περισσότερα χρήματα, πρόσθεσε: «Πληρώνουν καλύτερα, αλλά το επίπεδο ζωής ενδεχομένως δεν είναι τόσο καλό».
www.thrylos.gr