ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

Πάμε για τον Ολυμπιακό του 2020!

Πάμε για τον Ολυμπιακό του 2020!

Πλήθος Ολυμπιακών παρευρέθηκε στην συνέντευξη Τύπου για το σχέδιο σωτηρίας του Ερασιτέχνη στο γήπεδο Καραϊσκάκη, όπως το παρουσίασε ο α' αντιπρόεδρος Νίκος Καραχάλιος. Ο Ολυμπιακός του 2020 έχει σαν τελικό στόχο να καταστεί ένας από τους ισχυρότερους συλλόγους στον κόσμο, με οικονομική αυτάρκεια και αξιοζήλευτες ακαδημίες.
 
Εκπρόσωποι όλων των τμημάτων του Ολυμπιακού βρέθηκαν    στο γήπεδο Καραϊσκάκης όπου έγινε η συνέντευξη Τύπου για τη σωτηρία του Ερασιτέχνη. Το «παρών» έδωσαν οι Ανδρέας Ανδρεάδης, Βαγγέλης Δελακάς, Χάρης Παυλίδης, Αιμίλιος Παπαθανασίου, Γιάννης Νικολάκης, Ανδρέας Νινιάδης, Αντώνης Γλύκας, Τάκης Γκώνιας, Πέτρος Μίχος και Κίμων Κοκορόγιαννης.

Hταν όλοι εκεί... Μια συνέντευξη Τύπου λαμπρή, ιδιαίτερη, μα πάνω απ' όλα... Ολυμπιακή. Στο πιο κρίσιμο σταυροδρόμι του βρίσκεται ο Ερασιτέχνης, η "ναυαρχίδα" ολόκληρου του Συνδέσμου και δεν θα μπορούσε κανένας να λείψει από αυτό το κάλεσμα για την σωτηρία του Θρύλου και το "αύριο", το οποίο διαγράφεται λαμπρό.
Ο Ολυμπιακός του 2020 είναι πιο... κοντά απ' ότι χρονικά οριοθετείται. Τουλάχιστον, με βάση το πρόγραμμα που ανέλυσε ο α' αντιπρόεδρος του Ερασιτέχνη, Νίκος Καραχάλιος, ο Σύνδεσμος θα μπορέσει άμεσα να βρει την περπατησιά του και να λύσει τα τεράστιά προβλήματά του. Με έμφαση στις ακαδημίες και στα δικά του παιδιά, αλλά και παράλληλα με την στήριξη των επιφανών Ολυμπιακών και φυσικά των εκατομμυρίων φιλάθλων του είναι σίγουρο ότι θα μπορέσει να γίνει αυτό που όλοι ονειρεύονται. Στόχος να καταστεί ο Θρύλος ο κορυφαίος σύλλογος στον κόσμο. Ουτοπικό; Για άλλους ίσως, αλλά το "ταβάνι" του μεγαλύτερου αθλητικού οργανισμού της χώρας είναι το... άπειρο.

Το σχέδιο που παρουσίασε ο Νίκος Καραχάλιος έχει συγκεκριμένους άξονες και στόχος είναι να μπει σε άμεση εφαρμογή, ώστε να φανούν τις προσεχείς 200 ημέρες τα πρώτα απτά αποτελέσματα, που δεν είναι άλλα από την εξόφληση των χρεών προς τους αθλητές, που έχουν κάνει τεράστια υπομονή όλο αυτό το διάστημα. Όπως τόνισαν και οι ίδιοι προς το τέλος της εκδήλωσης, είναι διατεθειμένοι να κάνουν και άλλο, πιστεύοντας ότι αυτό το σχέδιο είναι η σωτηρία του Ολυμπιακού και του ελληνικού αθλητισμού γενικότερα. Άλλωστε, όπως είπε ο Νίκος Καραχάλιος, ο αθλητισμός αλλάζει, διότι αλλάζει η χώρα. Το ένα συνεπάγεται το άλλο...


 
Παράλληλα, έγινε άνοιγμα στον κόσμο του Ολυμπιακού να στηρίξει το μεγάλο αυτό εγχείρημα, διότι αυτός μόνο μπορεί να είναι ο κύριος αιμοδότης του συλλόγου. Στόχος είναι να έχουμε τους πολλούς να δίνουν λίγα και όχι τους λίγους να δίνουν πολλά. Το σχέδιο προβλέπει να δώσει τουλάχιστον ένα ευρώ κάθε φίλαθλος του Συνδέσμου είτε με sms είτε με άλλα events, τα οποία θα διοργανωθούν και θα φέρουν τεράστια κέρδη στον Θρύλο. Μαζί, κόσμος, διοίκηση και οικονομικοί παράγοντες μπορούν να προσφέρουν ένα ευοίωνο "αύριο" και να σώσουν τον Ολυμπιακό από ένα βέβαιο μαρασμό. Ναι, μπορεί και θα γίνει πράξη αυτό το σχέδιο και αυτό θα το εγγυηθούν όλοι όσοι είναι διατεθειμένοι να βάλουν "πλάτη" στο εγχείρημα.

Αφού ξεκίνησε την ομιλία του, δικαιολογώντας πλήρως την πρόσφατη συμβολική κίνηση των αθλητών πόλο του Ολυμπιακού με τα πεταμένα σκουφάκια στην πισίνα του ΟΑΚΑ μετά τον θρίαμβο επί του Παναθηναϊκού, ανέλυσε τους βασικούς άξονες του σχεδίου, που έχουν εκπονήσει τεχνοκράτες και οι οποίοι έχουν κοπιάσει προκειμένου να φτάσει στην τελική του μορφή.




"Θέλουμε να βλέπουμε νέα παιδιά που να αποτελέσουν τον Ολυμπιακό του 2020. Να ανανεώνεται να προσφέρει στα νέα παιδιά. Να προσφέρει υποδομές, στάδια, υποστήριξη, τη ψυχή του και την καρδιά του. Αυτό που δεν έχει προσφέρει ο Ολυμπιακός, όπως θα έπρεπε, είναι η συνέπεια απέναντι σε πολλά παιδιά. Στα παιδιά του βόλεϊ, του πόλο", υποστήριξε μεταξύ άλλων ο α' αντιπρόεδρος του Ερασιτέχνη Ολυμπιακού.

Ξεκινάμε λοιπόν...

Το όραμα: Να είναι ο Ολυμπιακός του 2020 ένας σύγχρονος αθλητικός σύλλογος και να βγουν οι νέοι κόκκινοι πρωταθλητές.

Η αποστολή: Να εργαστούν όλοι για να αναδείξουν τους νέους κόκκινους πρωταθλητές του 2020.

20 Ιδέες και λέξεις για τον Ολυμπιακό του 2020: Αισιοδοξία, πάθος, κοινωνικότητα, θάλασσα, νίκη, κόκκινο, ενέργεια, ανανέωση, ομάδα, προοπτική, δυναμισμός, δράση, ανασύνταξη, ενότητα, λιμάνι, σιγουριά, συμμετοχή, ελπίδα, internet, μέλλον.

Ο στόχος: Να δώσουν δύναμη στον σύλλογο του Ολυμπιακού, προκειμένου να συνεχίσει να γράφει ιστορία. Στηρίζουν τον σύλλογο και την ιστορία του.

Η πρόκληση: 1. Να εξυγιανθεί οικονομικά ο σύλλογος, 2. να μην δημιουργηθούν άλλα χρέη στο μέλλον και 3. να αναπτυχθεί ο σύλλογος με βάση την αξιοποίηση των ερασιτεχνών αθλητών του.

Οι προτεραιότητες των πρώτων 60 ημερών: 1. Πολυδύναμη και ενωτική σύνθεση του Δ.Σ., 2. ισοσκελισμένος προϋπολογισμός από το 2011 και μετά και 3. δέσμευση της νέας διοίκησης για την δημιουργία ενός σύγχρονου και βιώσιμου μοντέλου για τον ερασιτεχνικό αθλητισμό.

Για το μέλλον του συλλόγου: 1. Οικονομικά υγιής, κάτι που σημαίνει ότι θα ξοδεύει όσα εισπράττει προκειμένου να μην ξαναζήσει ανάλογες καταστάσεις, 2. επένδυση στα φυτώρια της ομάδας, καθώς στόχος είναι να παράγει αθλητισμό και μετά πρωταθλητισμό και 3. σύλλογος αυτοδιοικούμενος, με ενεργούς φιλάθλους. Η διοίκηση θα κάνει δημόσιο απολογισμό κάθε δράσης της και θα ενημερώνονται όλα τα μέλη για την πορεία του συλλόγου και το που πηγαίνουν τα χρήματα.

Το τέρμα της αποστολής: 1 ευρώ από κάθε φίλαθλο του Ολυμπιακού και είναι σίγουρο ότι έτσι θα μπορέσουν να μαζευτούν αρκετά εκατομμύρια, διότι ο λαός του συλλόγου αυτού είναι τεράστιος.


 
Πέρα από τα παραπάνω...

Ο Ολυμπιακός του 2020 πρέπει να είναι αυτοδύναμος, αυτάρκης και αυτόνομος. Η νέα φιλοσοφία στηρίζεται στην απλή αρχή: μέγιστη απόδοση για όλους, λίγα από τους πολλούς. Από εκεί και πέρα, υπάρχει το σχέδιο των πρώτων 200 ημερών, που χωρίζεται σε δυο φάσεις. Η πρώτη περιλαμβάνει τους στόχους, τις ενέργειες και τα μετρήσιμα αποτελέσματα, ενώ η δεύτερη τις δράσεις, τις πρωτοβουλίες και τον απολογισμό.

Οι άξονες του σχεδίου είναι η ενημέρωση, η συμμετοχή και τα αποτελέσματα, που θα είναι μετρήσιμα ανά στόχο με αντίστροφη μέτρηση και με εβδομαδιαίο χρονικό ορίζοντα. Το σχέδιο της πρώτης φάσης περιλαμβάνει, πέρα από την σημερινή συνέντευξη Τύπου, ένα Launching στις 12 ή στις 27 Ιανουαρίου στη Λέσχη του Ολυμπιακού στο Πασαλιμάνι και εν συνεχεία δυο ΤΕΡΑΣΤΙΑ γεγονότα. Πρώτα απ' όλα, τον Φεβρουάριο θα διεξαχθεί ένα μεγάλο φιλικό παιχνίδι ανάμεσα σε αστέρια του Ολυμπιακού και αστέρια του παγκοσμίου ποδοσφαίρου στο Φάληρο (εν ενεργεία όλοι τους...) και παράλληλα θα γίνει ένα μεγάλο πάρτι στα γενέθλια του συλλόγου στις 10 Μαρτίου στο ΣΕΦ. Μπορεί να αντιληφθεί ο καθένας το τι θα γίνει και τι έσοδα θα προκύψουν από χορηγίες, εισιτήρια και όχι μόνο (θα γίνουν ακόμα τηλεμαραθώνιοι και ακόμα θα συνεισφέρουν οι φίλοι του Ολυμπιακού με κουπόνια και sms).


 
Άλλες κινήσεις που θα γίνουν...

Αναφορικά με τα μηνύματα, θα χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες. Τα λευκά μηνύματα, τα οποία θα κοστίζουν ένα ευρώ, τα ερυθρόλευκα που θα κοστίζουν πέντε ευρώ και τα κόκκινα που θα κοστίζουν δέκα ευρώ. Με ένα απλό μήνυμα, τα χρήματα θα πηγαίνουν στον Ερασιτέχνη, ο οποίος θα βρει τον τρόπο να έρθει σε επικοινωνία με τα εκατομμύρια των Ολυμπιακών. Είπαμε, υπάρχει όρεξη και μεράκι για να προχωρήσει όλο αυτό το σχέδιο και να βγει ο Ολυμπιακός από το τέλμα...

Όσον αφορά τις ομάδες δράσης, αυτές είναι οι εξής: Ολυμπιακή οικογένεια, ΜΜΕ, φίλαθλος κόσμος και Red THINK TANK. Με τη σειρά τους, οι χορηγοί θα απολαμβάνουν: 1. Σημαντικά δικαιώματα και ειδικά προνόμια, 2. προβολή στο γήπεδο, 3. έκθεση στα Μέσα, 4. παροχές φιλοξενίας και 5. δίκτυο σχέσεων.

Εν κατακλείδι...

Καταλήγοντας, ο κύριος Καραχάλιος έθεσε το ρητορικό ερώτημα: "Μπορούμε;"... "Ναι, μπορούμε!". Τα συμπεράσματα δικά σας...

Υ.Γ1. Προανήγγειλε την οικονομική στήριξη του Ευάγγελου Μαρινάκη, ο οποίος απλά ζήτησε ένα σχέδιο, το οποίο και προσέφερε ο κ. Καραχάλιος και το επιτελείο του. Παράλληλα, αποκάλυψε ότι επίκειται συνάντηση με τους αδελφούς Αγγελόπουλους και τον Γιώργο Σαλονίκη, που θέλουν και αυτοί με τη σειρά τους να βοηθήσουν.

Υ.Γ2. Παρών δηλώνει και ο πρώην πρόεδρος του Ερασιτέχνη, Γιάννης Συγγελίδης. Ναι μεν δεν έφυγε υπό τις καλύτερες προϋποθέσεις, αλλά προτίθεται να στηρίξει το εγχείρημα.

Υ.Γ3. Οδηγό αποτελεί το πρόσφατο φιλικό κατά της φτώχειας στο Φάληρο... Για να ξέρετε, θεωρήθηκε ως το πιο επιτυχημένο απ' όλα και είχε τα περισσότερα έσοδα, αν και διεξήχθη στο μικρότερο γήπεδο. Παράλληλα, χρειάστηκαν 15 ημέρες προετοιμασίας, όταν στα προηγούμενα χρειάζονταν 4-5 μήνες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου