ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2010

Το παράπονο του Βαζέχα από την διοίκηση του Παναθηναϊκού

Το παράπονο του Βαζέχα από την διοίκηση του Παναθηναϊκού


Πικραμένος από τη συμπεριφορά της διοίκησης του Παναθηναϊκού απέναντί του δήλωσε στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6 ο Κριστόφ Βαζέχα. «Τη στιγμή που έφυγε ο Νίκος (Νιόπλιας) θα μπορούσα να κάτσω κι εγώ στον πάγκο έστω για ένα ματς», τόνισε. «Είχαμε τις διαφωνίες μας, αλλά είναι φίλος μου ο Αντωνίου», πρόσθεσε. «Όλοι κάναμε λάθη», παραδέχτηκε για τη φετινή πορεία της ομάδας, αλλά εξέφρασε την αισιοδοξία για ανάκαμψη.
Αναλυτικά, ο Κριστόφ Βαζέχα μίλησε στον πρώτο αθλητικό σταθμό της χώρας για:
-το παράπονό του από τη διοίκηση: «Έχω ένα μεγάλο παράπονο από τη διοίκηση. Τη στιγμή που έφυγε ο Νίκος (Νιόπλιας), θα μπορούσα να κάτσω κι εγώ στον πάγκο έστω και για ένα ματς, αυτό με τον Ηρακλή. Στενοχωρήθηκα γιατί πέρασαν από τον Παναθηναϊκό πολλοί για λίγα παιχνίδια. Άκουσα ότι κυκλοφόρησε σαν φήμη πως η διοίκηση μού έκανε τέτοια πρόταση κι εγώ αρνήθηκα. Η αλήθεια δεν είναι αυτή. Μάλιστα μετά το παιχνίδι με τον Ηρακλή εγώ είπα στον Κώστα (Αντωνίου) ότι φεύγω. Δεν είναι αλήθεια ότι με έδιωξαν».
-τις σχέσεις του με τον Κώστα Αντωνίου: «Εγώ πάντα έλεγα για τον Κώστα ότι είναι ο κατάλληλος άνθρωπος για να κάνει αυτή τη δουλειά. Είχαμε κάποιες φορές διαφορετικές γνώμες και κόντρες, αλλά αυτό συμβαίνει σε μία ομάδα που έχει πολλή ένταση και άγχος. Άλλο το παράπονό μου και άλλο η γνώμη μου για τον Κώστα. Μίλησα πολλές φορές μαζί του και κατάλαβα τι ευθύνες και τι άγχος μπορεί να έχει ένας άνθρωπος σε αυτή τη θέση. Θα ήμουν χαζός να είχα πρόβλημα με τον Κώστα. Θέλω να είμαστε φίλοι. Αυτός με έφερε στον Παναθηναϊκό και μου έδωσε την ευκαιρία να δουλέψω στην ομάδα, ενώ υπήρξαμε και συμπαίκτες».
-το πώς είναι η ζωή μακριά από το ποδόσφαιρο: «Δεν περνά η ώρα. Καλύτερα να ήμουν στην ομάδα, παρά στο σπίτι μου. Μου λείπει η ένταση».
-τη σκληρή κριτική που έχει δεχτεί το τεχνικό τιμ: «Όλοι κάναμε λάθη. Μπορεί να κάναμε λάθη κι εγώ με τον Νίκο που ξεκινήσαμε τη δουλειά σε μία μεγάλη ομάδα. Αλλά να δούμε και τα καλά. Εμείς δυστυχώς στην Ελλάδα βλέπουμε μόνο το κακό. Μίλησα με τον Κώστα για αυτό το θέμα και πιστεύω πως θα ήταν καλό να βγει να μιλήσει και ο ίδιος. Έφταιξαν πολλά. Στο διάστημα που έλειψε ο κ. Πατέρας με τον Κώστα η ομάδα έγινε μπάχαλο. Ίσως κάναμε λάθη κι εμείς σαν προπονητικό τιμ. Ήταν και για μας μία πρωτόγνωρη εμπειρία, ίσως κάποια πράγματα δεν τα περιμέναμε».
-την επόμενη μέρα στον Παναθηναϊκό: «Ο Παναθηναϊκός βρίσκεται σε πολύ δύσκολη κατάσταση με την αποχώρηση του προέδρου και του κυρίου Βγενόπουλου. Όμως είναι μεγάλη ομάδα, έχει μεγάλη ιστορία και πιστεύω πως σύντομα θα βρουν τη λύση για να επιστρέψει η ομάδα εκεί που αξίζει. Ο Παναθηναϊκός είναι από τις ομάδες που πάντα ήταν καθαρές από οικονομικής άποψης κι έχει πάρα πολύ καλό ρόστερ. Μακάρι ο νέος προπονητής να μαζέψει τους ποδοσφαιριστές όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και να πάρει τα πάνω της η ομάδα».
-τη μάχη του πρωταθλήματος: «Δεν έχει τελειώσει τίποτα. Οι πέντε βαθμοί που είμαστε πίσω από τον Ολυμπιακό δεν κρίνουν τίποτα. Εύχομαι να βγούμε πρωταθλητές. Οι παίκτες κάνουν μεγάλη προσπάθεια για αυτό».
-το μήνυμα που στέλνει στον κόσμο: «Θέλω να ζητήσω στον κόσμο να είναι κοντά στην ομάδα, αλλά χωρίς επεισόδια. Έχουν κι αυτοί κάποια ευθύνη. Για παράδειγμα πιστεύω πως το αποτέλεσμα στο ματς με την Ξάνθη στην πρεμιέρα θα ήταν διαφορετικό αν είχαμε κόσμο στο γήπεδο».
(Πηγή) sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου