ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 31 Δεκεμβρίου 2010

Ολυμπιακός: Mirallas: «Δεν θα πήγαινα ποτέ στον Παναθηναϊκό»

Ολυμπιακός: Mirallas: «Δεν θα πήγαινα ποτέ στον Παναθηναϊκό»


ΜΙΡΑΛΑΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣΟ Βέλγος επιθετικός του Ολυμπιακού, Kevin Mirallas, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα «Πρωταθλητής» τόνισε ότι δεν θα πήγαινε ποτέ στον Παναθηναϊκό, ενώ αποκάλυψε και το δώρο που ζήτησε από τον Άγιο Βασίλη.
Ο Mirallas αναφερόμενος στο τι ζήτησε από τον Άγιο Βασίλη είπε:
«Ένα καλό συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό ζήτησα από τον Άγιο Βασίλη. Ένα συμβόλαιο για να μείνω εδώ. Επίσης ζήτησα πολλές νίκες και πολλές επιτυχίες στην ομάδα το 2011. Ένα καλό συμβόλαιο σημαίνει ένα συμβόλαιο που να αφήνει και εμένα και την ομάδα ικανοποιημένο, όχι μόνο σε οικονομικό επίπεδο, και φυσικά ένα συμβόλαιο για πολλά χρόνια».
Σχετικά με όσα του έκαναν εντύπωση στους «ερυθρόλευκους» τόνισε: «Μου έκανε εντύπωση το γήπεδο. Είναι φοβερό. Το είχα ξαναδεί βέβαια πριν από χρόνια, τότε που ήρθα σαν αντίπαλος με τη Saint-Etienne. Από τότε είχα μια καλή εικόνα για τον Ολυμπιακό και ας κερδίσαμε και στα δυο ματς. Αυτό εξάλλου συμβαίνει. Όταν έγινε η πρόταση από τον Ολυμπιακό ήρθα αμέσως. Ήθελα να συνεχίσω εδώ την καριέρα μου. Λάτρεψα τον κόσμο από την πρώτη στιγμή γιατί δεν έχω δει πουθενά στη ζωή και την καριέρα μου κάτι ανάλογο».
Για τα όνειρα που έχει ως ποδοσφαιριστής δήλωσε: «Έχω όνειρα σίγουρα. Το μεγάλο όνειρο είναι να παίξω στην Real. Πρώτος στόχος τώρα όμως είναι να πάρω έναν τίτλο με τον Ολυμπιακό. Να γίνω πρωταθλητής. Στο νου μου πρέπει να είναι πάντα η σκληρή δουλειά και μετά θα δω το υπόλοιπο κομμάτι των ονείρων μου».
Για τη συμβουλή που του έδωσε ο πατέρας του είπε: «Με ρώτησε αν είμαι καλά εδώ, αν είμαι καλά στον Ολυμπιακό. Του είπα, ναι πολύ. Και τότε μου απάντησε πως πρέπει να μείνω εδώ καθώς αυτό μου δίνει χαρά. Μου είπε μείνε εδώ, συνέχισε την καριέρα σου στον Ολυμπιακό που σε κάνει να χαμογελάς».
Για τον τεχνικό του Ολυμπιακού, Ernesto Valverde, ανέφερε: «Με έχει βοηθήσει πολύ ο κ. Valverde. Είναι ο μόνος που με έχει βοηθήσει. Την περισσότερη ώρα παίζω εκεί που μου αρέσει, μπροστά στην επίθεση. Με βάζει που και που και σαν 10αρι, αριστερά ή δεξιά αλλά ξέρει ότι μου αρέσει και μπορώ καλύτερα ως επιθετικός μπροστά. Είναι πολύ καλός προπονητής. Είναι δεμένος με την ομάδα ο κ. Valverde. Είναι αφοσιωμένος. Τον ενδιαφέρει το σύνολο. Κοιτάει πως λειτουργεί και θέλει να πάρει ότι καλύτερο γίνεται. Δίνει ευκαιρίες σε όλους. Όλοι ετοιμάζονται να παίξουν πολύ καλά μαζί του. Βάζει αυτόν που θεωρεί καλύτερο στα ματς. Είμαι πραγματικά πολύ καλά με αυτόν τον προπονητή».
Τέλος, σχετικά με τις φήμες που είχαν κυκλοφορήσει για ενδιαφέρον του Παναθηναϊκού προς το πρόσωπό του δήλωσε: «Το είδα και εγώ αυτό. Για την ακρίβεια έμαθα ότι γράφτηκε στις εφημερίδες. Πήρα αμέσως τηλέφωνο τον ατζέντη μου για να τον ρωτήσω τι συμβαίνει και φυσικά να του πω ότι εγώ είμαι αυτός που αποφασίζω. Και η δική μου απόφαση είναι να μείνω στον Ολυμπιακό. Δεν μου μίλησε κανείς από τον Παναθηναϊκό, αλλά και να μου μιλούσε η θέση μου είναι συγκεκριμένη και σταθερή. Δεν θα πήγαινα ποτέ στον Παναθηναϊκό. Δεν μπορώ να κάνω κάτι που έκαναν κάποιοι άλλοι. Δεν είναι στην φιλοσοφία μου. Δεν είναι στην ηθική μου. Δεν θα έπαιζα στον αιώνιο αντίπαλο μιας ομάδας που παίζω σήμερα. Με τίποτα. Μου φαίνεται αδιανόητο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου