ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012

ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ...ΟΙ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΤΟΥ!!!

ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΜΠΑΝΕΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΧΕΡΤΑ,ΦΕΥΓΕΙ Ο ΜΙΛΕΡ,ΣΤΗΝ ΣΤΟΥΤΓΚΑΡΔΗ Ο ΤΟΡΟΥΝ

6/6/2012

Κι άλλη «καμπάνα»


Κι άλλη «καμπάνα»

Ο Κρίστιαν Λελ έγινε ο τέταρτος παίκτης της Χέρτα που τιμωρείται για τη συμπεριφορά του στον επαναληπτικό αγώνα μπαράζ με τη Φορτούνα Ντίσελντορφ. Στον 27χρονο άσο επιβλήθηκε ποινή πέντε αγωνιστικών λόγω της συμπεριφοράς του και της φραστικής επίθεσης που εξαπέλυσε κατά του διαιτητή.

Υπενθυμίζεται πως με επτάμηνο αποκλεισμό είχε τιμωρηθεί ο Λέβαν Κομπιασβίλι για επίθεση στον διαιτητή, ενώ με τέσσερις και τρεις αγωνιστικές τιμωρήθηκαν οι Τόμας Κραφτ και Αντρέ Μιγιάτοβιτς.

Φεύγει από Μπάγερν ο Μίλερ;

Φεύγει από Μπάγερν ο Μίλερ;
Περιζήτητος στις μεγάλες ευρωπαϊκές ομάδες είναι ο Τόμας Μίλερ. Σύμφωνα με δημοσίευμα της Sport Bild, έχουν φτάσει στη διοίκηση της Μπάγερν προτάσεις τόσο από την Ίντερ, όσο και από την Τσέλσι, για τον ποδοσφαιριστή.

Ο Τόμας Μίλερ βρίσκεται στην αποστολή της Γερμανίας και προετοιμάζεται για το επερχόμενο Euro. Το μέλλον του, όμως, στη Μπάγερν είναι αβέβαιο. Η χρονιά που μόλις τελείωσε τον βρήκε πολλές φορές στον πάγκο, κάτι που τον δυσαρέστησε και αυτό είναι κάτι που ποτέ δεν έκρυψε. Λογικό είναι να μελετάει κάθε πρόταση που θα φτάσει στην ομάδα του και να μην αποκλείει τίποτα.

Η Sport Bild έκανε λόγο για μια πρόταση από την Ίντερ και ρώτησε τον διεθνή Γερμανό για αυτή. Η απάντησή του ήταν αφοπλιστική. «Η πρόταση της Ίντερ υπάρχει και είναι συγκεκριμένη. Η κατάστασή μου, όπως αυτή διαμορφώθηκε στο τέλος της σεζόν, δεν μου επιτρέπει να αγνοήσω καμία σοβαρή πρόταση. Ο πάγκος δεν μου αρέσει, όπως και το να είμαι εκτός αποστολής, ιδίως αν πρόκειται για σημαντικά παιχνίδια. Είμαι εκνευρισμένος με αυτή την κατάσταση.»

Στη συνέχεια ο Μίλερ ανέφερε πως οι μάνατζέρ του συλλέγουν όλες τις προτάσεις. «Τελευταία είναι αυτή της Τσέλσι. Καμία δεν αγνοείται και όλες εξετάζονται. Απλά τώρα το μυαλό μου είναι στην εθνική, για μεταγραφή μπορούμε να μιλήσουμε μετά το Euro

Ο Μίλερ είναι «παιδί» της Μπάγερν. Δεν ονειρεύεται να μείνει για πάντα στη Βαυαρία; «Όλοι ξέρουν τη σχέση μου με την ομάδα, αλλά μετά τα περσινά, ένα πράγμα σκέφτομαι. Πως αν θα παραμείνω για μία ζωή στην Μπάγερν, θα το ξέρω μόνο λίγο πριν πεθάνω. Και τώρα αυτό φαντάζει δύσκολο.»

Πήρε Τορούν η Στουτγκάρδη

Πήρε Τορούν η Στουτγκάρδη

Με τον Τουνάι Τορούν ενισχύθηκε η Στουτγκάρδη. Ο 22χρονος Τούρκος μέσος έμεινε ελεύθερος από την υποβιβασμένη Χέρτα και υπέγραψε συμβόλαιο μέχρι το 2015.

«Η Στουτγκάρδη είναι μεγάλος σύλλογος με παράδοση και είμαι πολύ χαρούμενος που ανήκω πλέον στο δυναμικό της. Θα συνεργαστώ ξανά με τον Μπρούνο Λαμπαντία, που με είχε βοηθήσει στο πέρασμά μου από το Αμβούργο», δήλωσε ο Τορούν, που φέτος είχε 24 συμμετοχές και 4 γκολ με τη Χέρτα.

ΒΑΛΑΝΤΗΣ ΛΥΚΟΣ για τον ALEXWEBRADIO/TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου