ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 7 Ιουνίου 2012

Χολέμπας: "Δύναμη είναι η ομάδα μας"

Χολέμπας: "Δύναμη είναι η ομάδα μας"

Ο Χοσέ Χολέμπας μίλησε για το Euro, που αρχίζει την Παρασκευή (8/6), δηλώνοντας έτοιμος για τις πρώτες επίσημες εμφανίσεις του με την Εθνική Ελλάδας.
Ο Χοσέ Χολέμπας παραχώρησε συνέντευξη στη γερμανική ιστοσελίδα "sport1.be" ενόψει του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος ποδοσφαίρου, που θα διεξαχθεί στα γήπεδα της Πολωνίας και της Ουκρανίας.
 
Ο διεθνής αριστερός οπισθοφύλακας είναι έτοιμος να ζήσει την εμπειρία ενός Euro, ενώ μίλησε και γενικότερα για το ελληνικό ποδόσφαιρο.

Αναλυτικά η συνέντευξη του ποδοσφαιριστή του Ολυμπιακού:

Χοσέ, την Παρασκευή θα αγωνιστείς κόντρα στην Πολωνία, στο πρώτο σου μεγάλο παιχνίδι με την Εθνική ομάδα. Σε τί κατάσταση είσαι;

"Είμαι ενθουσιασμένος. Θα είναι το πρώτο επίσημο παιχνίδι μου με την Εθνική ομάδα. Κάνω θετικές σκέψεις, ελπίζω όλα να πάνε καλά. Σέβομαι αυτή την ομάδα".

Τα δύο τελευταία χρόνια με τον Ολυμπιακό έχεις αγωνιστεί στο Τσάμπιονς Λιγκ, επομένως έχεις αποκτήσει εμπειρία. Σωστά;

"Η μεταγραφή μου από την Μόναχο στον Ολυμπιακό μου έκανε πολύ καλό. Αρχικά ήμουν αναπληρωματικός, λόγω έλλειψης εμπειριών. Τώρα έχω ωριμάσει και αγωνίζομαι διαφορετικά. Ο κόσμος έξω γελάει όταν ακούει για το ελληνικό πρωτάθλημα, αλλά τα πράγματα στην πραγματικότητα δεν είναι όπως νομίζουν".

Πώς βλέπεις το πρώτο ματς με την Πολωνία;

"Όλοι λένε ότι είναι εύκολος όμιλος και λίγοι το ανάποδο. Η Πολωνία, η Ρωσία και η Τσεχία έχουν εμπειρία από το τουρνουά. Οι Πολωνοί διαθέτουν εξαιρετικούς παίκτες και την τριάδα της Ντόρτμουντ. Εμείς δεν έχουν έρθει για το τίποτα. Θέλουμε να μαζέψουμε πόντους από το πρώτο παιχνίδι. Είναι πολύ σημαντικό".

Πώς σου φαίνεται ο όμιλος;

"Έχω αγωνιστεί στο φιλικό κόντρα στη Ρωσία και κατάλαβα ότι είναι δυνατή ομάδα. Επίσης, δεν πρέπει να απαξιώνουμε τους Τσέχους και αυτό ισχύει για όλους στη διοργάνωση. Όλα τα ματς είναι δύσκολα".

Ποια είναι τα δυνατά σημεία της Ελλάδας;

"Δύναμη είναι η ομάδα μας. Δεν έχουμε ποδοσφαιριστές που να μπορούν να πάρουν μόνοι τους ένα παιχνίδι, όπως η Ισπανία και η Γερμανία. Πάμε όλοι μαζί. Είμαστε καλοί αμυντικά και θα παίξουμε με αντεπιθέσεις".

Τί ρόλο έχεις εσύ στην ομάδα;

"Νομίζω ότι τα πάω καλά και είμαι σημαντικό μέλος της. Για αυτό, άλλωστε, μου ζήτησαν να παίξω στην Εθνική τον περασμένο Νοέμβριο. Δεν είμαι εδώ επειδή δεν υπάρχουν άλλοι παίκτες. Η Ελλάδα έχει αρκετούς αριστερούς μπακ. Ελπίζω να τα πάω καλά και να βοηθήσω την Εθνική".

Ο άθλος του 2004 μπορεί να επαναληφθεί;

"Δεν νομίζω. Είναι καλύτερα να σκεφτόμαστε έτσι. Οι ομάδες είναι διαφορετικές. Το 2004, η Ελλάδα έκανε το 1-0 και κλεινόταν μετά πίσω. Αυτή ήταν η τακτική του Ότο Ρεχάγκελ. Ο νέος προπονητής δεν είναι έτσι όμως. Έχει πιο επιθετικές σκέψεις και σωστές μεθόδους για να καταφέρουμε να παίξουμε επιθετικά".

Κατά πόσο θεωρείς ότι μία επιτυχία στο Euro θα χαλαρώσει τους Έλληνες, που περνούν κρίση;

"Ξέρω ότι υπάρχουν οπαδοί που ελπίζουν σε εμάς. Οι Έλληνες είναι τρελοί με το ποδόσφαιρο. Ελπίζω ότι με την πορεία μας στο Euro θα καταφέρουν να ξεχαστούν λίγο. Περνούν δύσκολα".


www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου