ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 8 Ιουνίου 2012

Ζαρντίμ: "Τιμή μου που ήρθα στον Ολυμπιακό"

Ζαρντίμ: "Τιμή μου που ήρθα στον Ολυμπιακό"

Ο νέος προπονητής των Νταμπλούχων Ελλάδας, Λεονάρντο Ζαρντίμ έκανε την πρώτη του επίσημη δήλωση: "Τιμή μου που θα είναι προπονητής του Ολυμπιακού. Υπάρχει φιλόδοξο πλάνο, είπε.
Ύστερα από την ανακοίνωση της ΠΑΕ Ολυμπιακός για την ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας της ομάδας από τον Λεονάρντο Ζαρντίμ, ο Πορτογάλος τεχνικός πραγματοποίησε την πρώτη του επίσημη δήλωση ως ο νέος κόουτς των Νταμπλούχων Ελλάδας. Μεταξύ άλλων σχολίασε πως είναι τιμή του που θα βρίσκεται στον πάγκο των Πειραιωτών για τα επόμενα δύο χρόνια.
 
Η επίσημη δήλωση του Ζαρντίμ:

"Είμαι πολύ ευτυχισμένος και είναι τιμή μου που για τα επόμενα δύο χρόνια θα είμαι προπονητής του Ολυμπιακού.

Η διοίκηση μου παρουσίασε ένα πολύ φιλόδοξο πλάνο, αντάξιο του μεγέθους μιας τόσο μεγάλης ευρωπαϊκής ομάδας.

Ένας παράγοντας που με έκανε να πάρω την απόφαση και να έρθω στη μεγαλύτερη ομάδα της Ελλάδας ήταν και οι οπαδοί μας.

Από αυτά που ακούω, συμπεραίνω ότι είναι παθιασμένοι και πάντα στο πλευρό του συλλόγου.

Πιστεύω ότι όλοι μαζί θα δώσουμε τα πάντα και θα πετύχουμε τους στόχους μας".


www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου