ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 17 Αυγούστου 2012

Ο ALEX WEB RADIO/TV ΛΕΕΙ..Δεν παει ετσι κυριε Αλαφουζο μου...

 Ο ALEX WEB RADIO/TV ΛΕΕΙ..Δεν παει ετσι κυριε Αλαφουζο μου...

17/8/2012

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΡΥΘΡΟΛΕΥΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΟ BLOG TOY ALEX WEB RADIO/TV ΚΑΙ ΤΗΝ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΣΕΝΤΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΙΣ 19.30 ΜΜ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ BLOG TOY ALEX WEB RADIO/TV ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΣΤΟ ΥΠΟΣΕΛΙΔΟ SPORT TV LIVE LINKS ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΛΙΝΚ  

Ειχα ξαναγραψει και αλλες φορες για σενα κυριε Αλαφουζο μου και αποτι φαινεται δεν θα σταματησω να το κανω καθολη την αγωνιστικη περιοδο...θαχουμε πολλα να πουμε και αναλυσουμε...

Πες μου σε παρακαλω πως γινεται οΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΗ ΣΥΜΑΧΙΑ να τιτιβιζει και να λεει για ΠΑΡΑΓΚΕΣ, ΓΙΑ ΣΤΗΜΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΙΑ ΕΥΝΟΙΚΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΓΙΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΤΟΝ ΝΕΟ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ SUPER LEAGUE ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΜΩΡΑΛΗ κλπ, κλπ...

και αυτο να ειναι  Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΟΥ ΑΠΟΨΗ ΚΥΡΙΕ ΑΛΑΦΟΥΖΟ ΜΟΥ...

Οταν μιλαει και τα γραφει αυτα καποιος με την ιδιοτητα σου δεν εκλαμβανονται απο κανενα σαν προσωπικη αποψη αλλα σαν λογια και αποψεις του ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΤΗΣ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΗΣ ΣΥΜΑΧΙΑΣ ...ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΥ...εκτος αν ειστε αλλο το ενα και αλλο το αλλο...αν ειναι ετσι να το εξηγησετε στους οπαδους σας που εχουν καταπιει την καραμελα...

ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΚΥΡΙΕ ΑΛΑΦΟΥΖΟ ΜΟΥ ΚΙ ΕΓΩ ΕΚΦΡΑΖΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ...

Ο ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΡΧΙΕΡΕΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ...ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ ΣΤΗΝ ΒΡΩΜΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΑΜΟΓΙΑ...ΜΠΟΧΑ ΚΑΙ ΒΡΩΜΑ ΤΟΥ ΠΑΟ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΛΠ...ΚΛΠ....

Η ΜΟΝΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΠΟΨΗ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ Η ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΤΙΤΙΒΙΣΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ Η ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΣΥΛΟΓΟ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΕ Η ΕΛΛΑΔΑ...ΤΟΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ...

ΕΓΩ ΘΑ ΤΟ ΓΡΑΦΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΥΡΙΕ ΑΛΑΦΟΥΖΟ ΜΟΥ...

ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ...ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ...ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΩΝΑΖΩ ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΩ ΠΑΡΑ-ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ...ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΚΟΥΝΕΛΕΣ....ΚΡΑΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ, ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ,ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΩΣ ΟΛΟΙ.....

ΤΟ ΜΟΝΟ ΛΑΘΟΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΣΑΣ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΒΡΩΜΙΖΕΤΕ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΑΣ....

ΑΣ ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ....

 

ΙΔΟΥ ΤΙ ΕΙΠΕ ΠΑΛΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΛΑΦΟΥΖΟΣ....

Αλαφούζος: «Ό,τι γράφω είναι προσωπική άποψη» 

17/8/2012

Αλαφούζος: «Ό,τι γράφω είναι προσωπική άποψη»
Τα… τιτιβίσματα του Γιάννη Αλαφούζου –σύμφωνα με πληροφορίες- αποτέλεσαν θέμα συζήτησης και μιας λεκτικής αντιπαράθεσης με τον Γιάννη Βρέντζο στη συνεδρίαση της Σούπερ Λίγκας.

Ο διευθύνων σύμβουλος της ΠΑΕ Ολυμπιακός φέρεται να ζήτησε από τον επικεφαλής της ΠΑΕ Παναθηναϊκός μια εξήγηση για τα όσα γράφει μέσω του προφίλ που διατηρεί στο twitter για τους δανεισμούς των παικτών και τις… θυγατρικές ομάδες.

Ο Γιάννης Αλαφούζος ξεκαθάρισε… «Ό,τι γράφω είναι προσωπική άποψη. Αυτή εκφράζω», απάντησε και επανέλαβε την άποψη ότι ο πρόεδρος της Σούπερ Λίγκας δεν πρέπει να προέρχεται από Παναθηναϊκό και Ολυμπιακό…

«Ο Γιάννης Μώραλης είναι ηθικό στοιχείο. Όμως επιμένω σε αυτό που έχω πει, ότι ο πρόεδρος της Σούπερ Λίγκας δεν πρέπει να είναι εκπρόσωπος του Παναθηναϊκού ή του Ολυμπιακού», υποστήριξε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου