ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012

«Το... λιμάνι μου ο Ολυμπιακός»

«Το... λιμάνι μου ο Ολυμπιακός»

21/12/2012
 Προτεραιότητα για την συνέχεια της καριέρας του Μάρκο Πάντελιτς, παραμένει ο Ολυμπιακός, όπως δήλωσε ο ίδιος σε συνέντευξή του στην «Βild».

«Το... λιμάνι μου ο Ολυμπιακός»
Την φετινή χρονιά στον Ολυμπιακό, έχει ιδιαίτερα περιορισμένο ρόλο και μικρό χρόνο συμμετοχής. Ωστόσο, αυτό δεν αλλάζει τις προτεραιότητες του Μάρκο Πάντελιτς ο οποίος σε συνέντευξη που παραχώρησε στην γερμανική «Bild», τόνισε ότι «πρώτο λιμάνι μου παραμένει ο Ολυμπιακός. Το καλοκαίρι που τελειώνει το συμβόλαιό μου θα δω τι θέλουν από μένα».

Ο Σέρβος επιθετικός, ρωτήθηκε για το ενδεχόμενο να επιστρέψει στην Χέρτα μετά το καλοκαίρι όταν και τελειώνει το συμβόλαιό του με τους «ερυθρόλευκους» και απάντησε: «Δεν πρέπει ποτέ να λες ποτέ στο ποδόσφαιρο. Έχω την Χέρτα στην καρδιά μου και την υποστηρίζω. Σε γενικές γραμμές δεν είναι δύσκολο να το φανταστώ, αλλά εγώ δεν ξέρω αν μπορεί να γίνει αυτό. Την κατάλληλη στιγμή θα μιλήσουμε για τέτοια θέματα. Αν υπάρχει κρούση θα το συζητήσουμε. Όπως είπα όμως, ο Ολυμπιακός είναι το πρώτο λιμάνι μου».

Για την μικρή συμμετοχή που έχει την φετινή χρονιά στον Ολυμπιακό, είπε: «Είμαι εδώ δύο χρόνια. Έχω πάρει δύο πρωταθλήματα και ένα Κύπελλο. Έχω βάλει 25 γκολ σε 38 παιχνίδια. Αυτή την περίοδο, έχουμε την ευκαιρία να πάρουμε κι άλλο πρωτάθλημα και Κύπελλο. Για εμένα είναι δύσκολη στιγμή γιατί έχω παίξει λίγο. Ωστόσο, όλοι γνωρίζουν ότι είμαι ένας επιθετικός που μπορεί να σκοράρει από το τίποτα. Ο Νέος προπονητής, όμως, από την Πορτογαλία, το βλέπει διαφορετικά. Πρέπει να το σεβαστώ. Το συμβόλαιό μου λήγει το καλοκαίρι. Θα μιλήσω πρώτα με τον Ολυμπιακό. Να ακούσω τι θέλουν από εμένα. Στη συνέχεια θα δούμε. Όλα μπορούν να συμβούν».


www.sport-fm.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου