ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 6 Δεκεμβρίου 2012

Γκρέκο: "Όλοι μου μιλάνε για το ντέρμπι"

Γκρέκο: "Όλοι μου μιλάνε για το ντέρμπι"

Ο Γκρέκο τόνισε πως όλοι του μιλάνε για το ντέρμπι ανάμεσα στον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό και ανυπομονεί να το ζήσει. Έχει καταλάβει τη σημασία του αγώνα και θέλει τη νίκη στο ΟΑΚΑ
Ο Λεάντρο Γκρέκο μίλησε για τη νίκη των Πειραιωτών επί της Άρσεναλ, αλλά τόνισε πως από την πρώτη μέρα που ήρθε στην Ελλάδα όλοι του μιλούν για το ντέρμπι Ολυμπιακός - Παναθηναϊκός, με αποτέλεσμα να ανυπομονεί να το ζήσει. Έχει καταλάβει την σημασία που έχει το ματς για τους οπαδούς και θέλει το "διπλό" στο ΟΑΚΑ.
Ο αριστεροπόδαρος Ιταλός χαφ, σχολίασε: "Παίξαμε πολύ καλά στο δεύτερο ημίχρονο κόντρα στην Άρσεναλ και θεωρώ ότι κερδίσαμε δίκαια. Ειδικά από την στιγμή που έγινε το 1-1 ανεβάσαμε την απόδοση μας. Κρίμα που δεν θα συνεχίσουμε στο Champions League, αλλά θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο στο Europa League. Σε καμία περίπτωση δεν υποτιμούμε την συγκεκριμένη διοργάνωση και θέλουμε να διακριθούμε εκεί.

Ξέρω και έχω μάθει πράγματα για το ντέρμπι. Από την πρώτη μέρα που ήρθα στην Ελλάδα όλοι μου μιλούν για το ντέρμπι Ολυμπιακός - Παναθηναϊκός. Έχω καταλάβει την σημασία του αγώνα, αλλά και το τι σημαίνει αυτό το ματς για τους οπαδούς. Ανυπομονώ να το ζήσω ως ποδοσφαιριστής από κοντά. Σαφώς και θέλουμε να κερδίσουμε τον αντίπαλο μας. Θέλουμε πολύ να κερδίσουμε το ντέρμπι".


ALEX WEB RADIO/TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου