ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τετάρτη 11 Ιουλίου 2012

Ίβκοβιτς: «Ο Ολυμπιακός είναι στο αίμα μου» (video)

Ίβκοβιτς: «Ο Ολυμπιακός είναι στο αίμα μου» (video) 

11/7/2012

Ίβκοβιτς: «Ο Ολυμπιακός είναι στο αίμα μου» (video)
Μπορεί μετά το τέλος της φετινής σεζόν ο Ντούσαν Ίβκοβιτς να πήρε την απόφαση, πως δεν θα συνεχίσει στον πάγκο του Ολυμπιακού, ωστόσο η ομάδα του Πειραιά, όπως τόνισε ο ίδιος, είναι στο… αίμα του.

«Ο Ολυμπιακός είναι μία ομάδα που ήταν, είναι και θα είναι στο αίμα μου. Γι’ αυτό του εύχομαι τα καλύτερα για τη συνέχεια», δήλωσε ο «Ντούντα» στην επίσημη ιστοσελίδα της «ερυθρόλευκης» ΚΑΕ, μετά τη βράβευσή του από την Ευρωλίγκα, ως τον «προπονητή της χρονιάς».

«Δεν το βλέπω σαν επίλογο για τη χρονιά. Για αρχή θα πρέπει να ευχαριστήσω τους προπονητές της Ευρωλίγκας που με ψήφισαν για το βραβείο. Αυτό το αποτέλεσμα βγαίνει κάθε 15 χρόνια. Σημαίνει ότι δούλεψα καλά όλο αυτόν τον καιρό. Ένα μεγάλο κομμάτι του βραβείου ανήκει στους παίκτες του Ολυμπιακού και τους συνεργάτες μου. Σίγουρα στη διοίκηση και στους προέδρους, με τα προβλήματα που είχε η ομάδα στο ξεκίνημα της σεζόν. Και στους φιλάθλους για τη στήριξή τους», δήλωσε αρχικά ο Ντούσαν Ίβκοβιτς για το βραβείου του «προπονητή της χρονιάς» στη φετινή Ευρωλίγκα.

Για το μυστικό του φετινού Ολυμπιακού: «Πιστεύω ότι το κλειδί ήταν η πίστη. Το Πιστέψαμε όλοι. Όχι μόνο εγώ, αλλά οι παίκτες, η διοίκηση και όλο το προπονητικό τιμ. Εκεί ήταν το κλειδί. Το καλό είναι πως το μπάσκετ που έπαιζε φέτος ο Ολυμπιακός βοήθησε να επιστρέψει ο κόσμος στο γήπεδο».

Για το μήνυμα που θα ήθελε να στείλει στους «ερυθρόλευκους» οπαδούς: «Εγώ τους αγαπώ. Ο Ολυμπιακός είναι μία ομάδα που ήταν, είναι και θα είναι στο αίμα μου. Γι’ αυτό του εύχομαι τα καλύτερα για τη συνέχεια».


www.sport-fm.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου