ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 10 Αυγούστου 2012

Κανού: «Είμαι απογοητευμένος»

Κανού: «Είμαι απογοητευμένος»

10/08/2012

KΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΡΥΘΡΟΛΕΥΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΟ BLOG TOY ALEX WEB RADIO/TVΚΑΙ ΤΗΝ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΣΕΝΤΡΑΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΙΣ 19.30 ΜΜ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ BLOG TOY ALEX WEB RADIO/TV ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΣΤΟ ΥΠΟΣΕΛΙΔΟ SPORT TV LIVE LINKS ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΛΙΝΚ


Κανού: «Είμαι απογοητευμένος»

Η μεταγραφή του Κανού στον Ολυμπιακό «χάλασε» λόγω των ιατρικών εξετάσεων του Βραζιλιάνου αμυντικού και ο ίδιος δεν έκρυψε ότι αυτό τον στενοχώρησε.

«Ασφαλώς και είμαι απογοητευμένος που ναυάγησε η μεταγραφή μου στον Ολυμπιακό. Όμως έτσι είναι η ζωή ενός ποδοσφαιριστή», δήλωσε στον Τύπο του Βελγίου ο άσος της Σταντάρ Λιέγης. «Το πρόβλημα είναι ότι δεν έχω ξεπεράσει πλήρως έναν τραυματισμό μου και το ένα μου πόδι έχει 25% λιγότερη μυϊκή μάζα από το άλλο. Θα πρέπει να ακολουθήσω ειδικό πρόγραμμα φυσιοθεραπείας. Είναι κρίμα που δεν πήγα στον Ολυμπιακό, αλλά τουλάχιστον παραμένω στη Σταντάρ, με την οποία έχω συμβόλαιο», ανέφερε ο 28χρονος στόπερ.


πηγη:www.sport-fm.gr

ΒΑΛΑΝΤΗΣ ΛΥΚΟΣ για τον ALEXWEBRADIO/TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου