ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 10 Αυγούστου 2012

Μασάδο: «Είμαι ενθουσιασμένος»

Μασάδο: «Είμαι ενθουσιασμένος»

10/08/2012

KΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΡΥΘΡΟΛΕΥΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΟ BLOG TOY ALEX WEB RADIO/TVΚΑΙ ΤΗΝ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΣΕΝΤΡΑΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΙΣ 19.30 ΜΜ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ BLOG TOY ALEX WEB RADIO/TV ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΣΤΟ ΥΠΟΣΕΛΙΔΟ SPORT TV LIVE LINKS ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΛΙΝΚ

Μασάδο: «Είμαι ενθουσιασμένος»

Ενθουσιασμένος με την συμφωνία του Ολυμπιακού με την Τουλούζ για την μεταγραφή του δήλωσε ο Πάουλο Μασάδο. Ο Πορτογάλος χαφ αναμένεται να φτάσει την Κυριακή στην Ελλάδα, ώστε να υπογράψει στους Πειραιώτες και εκείνο που θέλει είναι να δικαιώσει εκείνους που τον εμπιστεύτηκαν.

«Δεν θέλω να πω πολλά λόγια. Θα τα πούμε όταν έρθω στην Ελλάδα. Είμαι ευτυχισμένος που θα συνεχίσω την καριέρα μου στον Ολυμπιακό! Ήταν κάτι που το ήθελα πολύ και το είχα πει από την πρώτη στιγμή. Είμαι ενθουσιασμένος με αυτή την εξέλιξη και θα κάνω τα πάντα για να δικαιώσω όσος πιστεύουν σε μένα…», τόνισε ο 26χρονος παίκτης στην εφημερίδα «Πρωταθλητής».


πηγη:www.sport-fm.gr

ΒΑΛΑΝΤΗΣ ΛΥΚΟΣ για τον ALEXWEBRADIO/TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου