ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 24 Αυγούστου 2012

Παρουσιάστηκαν και επίσημα οι Μασάδο και Κοντρέρας

Παρουσιάστηκαν και επίσημα οι Μασάδο και Κοντρέρας

KΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΡΥΘΡΟΛΕΥΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΟ BLOG TOY ALEX WEB RADIO/TVΚΑΙ ΤΗΝ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΣΕΝΤΡΑΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΙΣ 19.30 ΜΜ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ BLOG TOY ALEX WEB RADIO/TV ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΣΤΟ ΥΠΟΣΕΛΙΔΟ SPORT TV LIVE LINKS ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΛΙΝΚ
Οι Πάουλο Μασάδο και Πάμπλο Κοντρέρας παρουσιάστηκαν και επίσημα την Πέμπτη (23/8) το απόγευμα από την ΠΑΕ Ολυμπιακός. Ακολούθησε φωτογράφηση στο "Γεώργιος Καραϊσκάκης", ενώ οι δύο ποδοσφαιριστές επισκέφθηκαν και το Red Store. Διαβάστε τι δήλωσαν (pcs+vds).
Τα τελευταία χρονικά μεταγραφικά αποκτήματα της ομάδας, τους Πάουλο Μασάδο και Πάμπλο Κοντρέρας, παρουσίασε επίσημα το μεσημέρι της Πέμπτης (23/8) η ΠΑΕ Ολυμπιακός.

Την επίσημη παρουσίαση των δύο παικτών έκανε ο Β' αντιπρόεδρος του πειραϊκού συλλόγου Σάββας Θεοδωρίδης ο οποίος ευχήθηκε και στους δύο να έχουν μία καλή χρονιά και να πανηγυρίσουν στο τέλος της την κατάκτηση του 40ού πρωταθλήματος της ομάδας.

"Καλωσορίζω τα δύο νέα μεταγραφικά αποκτήματα του Ολυμπιακού. Να είναι καλορίζικοι και υγιείς.

Ήρθαν στην μεγαλύτερη ομάδα της Ελλάδας και μία από τις μεγαλύτερες της Ευρώπης. Τους γνωρίζω και τους δύο από παλιά.

Είναι και οι δύο πολύ μεγάλοι ποδοσφαιριστές και πιστεύω πως θα βοηθήσουν τον Ολυμπιακό", τόνισε αρχικά ο Σάββας Θεοδωρίδης στην παρουσίαση των παικτών και πρόσθεσε:

"Πρέπει να ξέρουν ότι τον κόσμο του Ολυμπιακού και τον πρόεδρο τους ενδιαφέρει αρχικά η κατάκτηση του Πρωταθλήματος και του Κυπέλλου, αυτός είναι ο στόχος του Ολυμπιακού. Και κατά δεύτερον να πραγματοποιήσουν μία καλή πορεία στην Ευρώπη. Θέλω να συνδέσουν το όνομά τους με το 40ο πρωτάθλημα της ομάδας, καθώς είμαι σίγουρος ότι ο Ολυμπιακός θα το κατακτήσει".


 
Κοντρέρας: "Τα πάντα για να πετύχει η ομάδα"

Στην συνέχεια τον λόγο πήρε ο Πάμπλο Κοντρέρας ο οποίος τόνισε: "Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι στον Ολυμπιακό. Θέλω να ευχαριστήσω τη διοίκηση και τον πρόεδρο που μου έδωσε την ευκαιρία να είμαι μέρος αυτού του μεγάλου συλλόγου.


Παρουσίαση Μασάδο και Κοντρέρας στο "Γεώργιος... από redplanetgr

Γνωρίζω ότι είναι τεράστια ευθύνη και ξέρω καλά ότι οι Μέλμπεργκ και Αβραάμ Παπαδόπουλος είναι δύο μεγάλοι ποδοσφαιριστές ακόμη γνωρίζω ότι η ευθύνη είναι μεγάλη για εμένα από τη στιγμή που ο ένας έφυγε και ο Αβραάμ έχει τραυματιστεί. Ξέρω ότι είναι δύσκολο να τους αντικαταστήσω αλλά θα κάνω τα πάντα για να πετύχει η ομάδα".


 
Για την απόφασή του να επιστρέψει στην Ελλάδα για την ομάδα του Ολυμπιακού, ο Χιλιανός στόπερ τόνισε τα εξής: "Η αλήθεια είναι ότι δυσκολεύτηκα αρκετά να το αποφασίσω να γυρίσω γιατί ήμουν στην πατρίδα μου για επτά μήνες και μάλιστα αγωνιζόμουν στη μεγαλύτερη ομάδα της Χιλής. Όμως από τη στιγμή που μου έκανε πρόταση ο Ολυμπιακός η μεγαλύτερη ομάδα το θεώρησα τιμή μου να επιστρέψω στη χώρα που είχα κάποια από τα καλύτερά μου ποδοσφαιρικά χρόνια".



 
Μασάδο: "Χαρούμενος που είμαι σε μεγάλο σύλλογο"

Από την πλευρά του ο Πάουλο Μασάδο ανέφερε: "Να ευχαριστήσω τον Ντάρκο, που είναι παλιός μου φίλος. Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι δίπλα του και σε έναν μεγάλο σύλλογο".


 
Για το πως πείστηκε να έρθει στην Ελλάδα και την θέση που προτιμά να αγωνίζεται, ο Πορτογάλος σημείωσε: "Το αποφάσισα γιατί ήξερα πως ο Ολυμπιακός με ήθελε καιρό. Τώρα το αποφάσισα. Πάντα ήθελα να έρθω σε μία μεγάλη ομάδα, που παίζει στο Champions League. Τώρα έγινε. Η αγαπημένη μου θέση είναι στο κέντρο του γηπέδου. Εκεί είναι που μπορώ να κάνω το καλύτερο. Θα προσπαθήσω για το καλύτερο. Είναι όμως δύσκολο να εγγυηθώ πως θα είμαι ο ηγέτης της ομάδας".

Για το αν ο Μιραλάς τον βοήθησε στην απόφασή του να έρθει στον Ολυμπιακό: "Ναι είναι αλήθεια πως μιλούσαμε με τον Μιραλάς πολύ καιρό. Μου είχε πει ότι είναι μία μεγάλη ομάδα ο Ολυμπιακός και πως θα είναι πολύ καλά εδώ. Έτσι κατευθείαν με έπεισε ότι θα ήμουν πολύ καλά εδώ".

Δηλώσεις Μασάδο κατά την επίσημη παρουσίαση του... από redplanetgr
Παρουσίαση Μασάδο και Κοντρέρας στο "Γεώργιος... από redplanetgr
Παρουσίαση Μασάδο και Κοντρέρας στο "Γεώργιος... από redplanetgr

www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου