ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011

«Ήθελε να με στείλει στον Παναθηναϊκό»

«Ήθελε να με στείλει στον Παναθηναϊκό» 

21/01/2011

«Ήθελε να με στείλει στον Παναθηναϊκό» 
Τους λόγους που τον οδήγησαν στον Ολυμπιακό αποκάλυψε ο Ράφικ Τζεμπούρ μιλώντας αποκλειστικά στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6.

O Αλγερινός απέδωσε τις καταγγελίες του πρώην μάνατζέρ του στο ότι ήθελε να τον «στείλει» στον ΠΑΟ, τόνισε πως ο Αδαμίδης δεν μπορούσε να του δώσει αυτά που του είχε υποσχεθεί και υπογράμμισε ότι η προσέγγιση του Βαγγέλη Μαρινάκη τον έντυσε στα ερυθρόλευκα.

Όσα είπε ο Ράφικ Τζεμπούρ στον NovaΣΠΟΡ FM 94,6:

«Τα χρήματα μπορούν να αλλάξουν τον άνθρωπο, αλλά όχι εμένα. Ο πρώην μάνατζέρ μου ήθελε να πάω στον Παναθηναϊκό! Δεν είχα άλλη πρόταση. Ο κ. Λυπημένος ήξερε ότι αν παρέμενα στην ΑΕΚ, θα δυσκολευόταν η ομάδα να με πληρώσει.

Μετά την ΑΕΚ ήθελα να πάω στο εξωτερικό. Δεν μίλησα ούτε με τον Ολυμπιακό, ούτε με τον Παναθηναϊκό. Προτεραιότητά μου ήταν να πάω στο εξωτερικό, να γνωρίσω νέα μέρη. Πριν πάω (σ.σ. χθες) στη Γερμανία με πήρε τηλέφωνο ο κ. Μαρινάκης και μου είπε ότι θέλει να μιλήσουμε. Του είπα ότι θα πάω πρώτα στη Γερμανία, να συζητήσω με τους ανθρώπους μίας ομάδας (σ.σ. της Χόφενχαιμ). Μου έδειξε μεγάλο σεβασμό ο κ. Μαρινάκης, που κράτησε το λόγο του, σε αντίθεση με τον κ. Αδαμίδη, και του είπα ότι όταν γυρίσω, θα εξετάσω την πρότασή του.

Προτίμησα τον Ολυμπιακό λόγω της συμπεριφοράς του προέδρου, παρότι ο μάνατζέρ μου με έβαλε σε ένα παιχνίδι με τον Παναθηναϊκό. Δεν με νοιάζουν τα χρήματα. Σήμερα μίλησα και με τον κ. Βαλβέρδε και με ικανοποίησαν αυτά που μου είπε.

Όσο για τον κ. Αδαμίδη, δεν μπορούσε να μου δώσει αυτά που μου είχε υποσχεθεί! Προσπάθησε να καταστρέψει την καριέρα μου αυτός ο άνθρωπος! Και την εικόνα μου, ώστε να μην πάω, ούτε σε ομάδα της Ελλάδας, ούτε σε ομάδα του εξωτερικού! Σε αντίθεση με τον κ. Μαρινάκη, που μου μίλησε όμορφα και έδειξε ότι αναγνωρίζει την αξία μου. Θέλω να γυρίσω σελίδα στην καριέρα μου και να αφοσιωθώ στον Ολυμπιακό. Δεν ένιωθα καλά στην ΑΕΚ λόγω του Αδαμίδη
».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου