ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

«Πνεύμα νικητή» (video)

«Πνεύμα νικητή»(video)

15/06/2011

Ο Ιβάν Mαρκάνο έφτασε στην χώρα μας την Τετάρτη το απόγευμα. Ο Ισπανός αμυντικός πατήσε Αθήνα στις 17:45 και στις πρώτες του δηλώσεις αναφέρθηκε στους λόγους που επέλεξε τον Θρύλο.

Συγκεκριμένα ανέφερε: «Η αλήθεια είναι πως γενικά είχα προτάσεις από διάφορες ομάδες, όμως εγώ προτίμησα τον Ολυμπιακό, επειδή έχει πνεύμα νικητή, γιατί γνωρίζω τον προπονητή του και γιατί παίζει στο Τσάμπιονς Λιγκ. Φυσικά και έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο ο κύριος Βαλβέρδε. Μιλήσαμε στο τηλέφωνο και μου είπε ότι θέλει πολύ να έρθω. Μου έχουν πει ότι είναι πολύ καλά εδώ.

Αρχικά θα παίξω έναν χρόνο. Θα δούμε πως θα πάει η χρονιά και μετά θα αποφασίσω εάν θα συνεχίσω. Ο κύριος Βαλβέρδε μου έχει πει για τον κόσμο του Ολυμπιακού ενώ έχω μιλήσει και με άλλους για την ατμόσφαιρα στο γήπεδο. Ξέρω πως οι φίλαθλοι είναι πολύ ζεστοί και θέλω να τους ευχαριστήσω όλους. Όσο για που παίζω, αγωνίζομαι αριστερά αλλά και στο κέντρο. Παίζω όπου θέλει ο προπονητής μου».


 www.thrylos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου