ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

Ζαρντίμ: "Θέλω να αξιολογήσω το υλικό"

Ζαρντίμ: "Θέλω να αξιολογήσω το υλικό"

Ο Λεονάρντο Ζαρντίμ στις πρώτες δηλώσεις του στο Ρέντη τόνισε πως θέλει κυρίως να αξιολογήσει το υπάρχον ρόστερ, κάτι το οποίο θα γίνει μέσα από την προετοιμασία και τα φιλικά στην Αυστρία.
Η πρώτη προπόνηση της ομάδας της ομάδα του Ολυμπιακού ενόψει της νέας σεζόν ξεκίνησε το απόγευμα (18:00) της Τετάρτης (4/7) στο Αθλητικό Κέντρο του Ρέντη. Εκεί ο νέος προπονητής των ερυθρολεύκων, Λεονάρντο Ζαρντίμ, μίλησε για το γεγονός πως βρίσκεται στην τεχνική ηγεσία των Πειραιωτών, επισημαίνοντας κυρίως πως θέλει πρώτα να αξιολογήσει το υπάρχον έμψυχο δυναμικό των Πρωταθλητών και Κυπελλούχων Ελλάδας.
 
Ο Λεονάρντο Ζαρντίμ είπε στο Ρέντη: "Είμαι πολύ ευχαριστημένος που βρίσκομαι εδώ και ανυπομονώ να ξεκινήσει η σεζόν. Το σημαντικό σε αυτό το πρώτο στάδιο της προετοιμασίας είναι να σχηματίσω μία καλή εικόνα για τους παίκτες που έχω στην διάθεση μου, να αξιολογήσω το έμψυχο υλικό της ομάδας, ώστε να μπορέσω να κρίνω σε ποιες θέσεις χρειαζόμαστε μεταγραφική ενίσχυση.

Είναι οι πρώτες μου μέρες εδώ, και είναι πολύ σημαντικό για εμένα, να προσαρμοστώ στα νέα δεδομένα της καριέρας μου και είναι πολύ σημαντικό για εμένα να λειτουργήσουν τα πράγματα όπως θέλω, τόσο στο Ρέντη, όσο και στην προετοιμασία της ομάδας.

Ασφαλή συμπεράσματα θα μπορέσω να βγάλω μέσα από τα φιλικά της Αυστρίας, αλλά και σε αυτά που θα παίξουμε στην Πορτογαλία."


www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου