ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2012

«Μια οικογένεια στον Ολυμπιακό»

«Μια οικογένεια στον Ολυμπιακό» 

1/11/2012

«Μια οικογένεια στον Ολυμπιακό» 
Στο Euro των Νέων άρχισε να λάμπει το άστρο του Μπάμπη Λυκογιάννη. Λίγους μήνες μετά ο νεαρός μέσος ψάχνει το ρόλο του στους μεγάλους του Ολυμπιακού και τα πρώτα δείγματα είναι άκρως ενθαρρυντικά.

«Το κλίμα είναι εξαιρετικό. Είμαστε μία οικογένεια. Υπάρχουν δίπλα μου παίκτες με μεγάλη εμπειρία, οι οποίοι με βοηθούν πολύ και αυτό με κάνει πολύ χαρούμενο. Αυτό που θέλω είναι να πάρω και άλλες ευκαιρίες, αγωνιζόμενος σε όσο το δυνατόν περισσότερα παιχνίδια, για να δείξω τι αξίζω», δήλωσε, μεταξύ άλλων, στο site της Σούπερ Λίγκας.


Αναλυτικά, όσα είπε απαντώντας σε ερωτήσεις φιλάθλων:

Ερώτηση από τον Κώστα Βύζα
Πώς νιώθεις με την πρώτη σου συμμετοχή στους ομίλους του Champions League;
Είμαι ευτυχισμένος για την πρώτη μου συμμετοχή αυτή. Ευχαριστώ τον προπονητή μου που μου έδωσε αυτή την ευκαιρία να αγωνιστώ στην κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση.

Ερώτηση από τον Γιώργο Λογαρίδη
Η ζωή σου έχει αρχίσει να αλλάζει; Πως σου συμπεριφέρεται ο κόσμος;
Θα έλεγα ότι έχει αλλάξει κάπως. Όλοι στο περιβάλλον μου είναι πολύ χαρούμενοι που με βλέπουν να παίζω στον Ολυμπιακό και μου δίνουν κουράγιο για τη συνέχεια να βελτιωθώ ακόμη περισσότερο.

Ερώτηση από τον Χρήστο Κουκούζα
Πως βλέπεις τον εαυτό σου σε τρία χρόνια από τώρα; Θα ήθελες να παραμείνεις στον Ολυμπιακό;
Εννοείται ότι θα ήθελα να παραμείνω. Αν συνεχίσω να δουλεύω όπως το κάνω και τώρα, πιστεύω ότι μπορώ να πάω ακόμη πιο ψηλά με την ομάδα μου, αλλά και σε προσωπικό επίπεδο.

Επόμενος αντίπαλος ο ΟΦΗ στο γήπεδο «Γ. Καραϊσκάκης». Πως προετοιμάζεστε για τον συγκεκριμένο αγώνα;
Δύσκολο παιχνίδι, αν μη τι άλλο. Εμείς αυτό που πρέπει να κάνουμε και κάνουμε είναι να ρίχνουμε όλο το βάρος μας εκεί, γιατί ο ΟΦΗ είναι μία ομάδα που θέλει προσοχή. Αν κάνουμε αυτό που ξέρουμε, θα πάμε δυνατά για τη νίκη.

Ερώτηση από την Παναγιώτα Έξαρχου
Ποιες είναι οι εντυπώσεις σου από την πρώτη ομάδα και ποιοί οι προσωπικοί σου στόχοι για φέτος;
Το κλίμα είναι εξαιρετικό. Είμαστε μία οικογένεια. Υπάρχουν δίπλα μου παίκτες με μεγάλη εμπειρία, οι οποίοι με βοηθούν πολύ και αυτό με κάνει πολύ χαρούμενο. Αυτό που θέλω είναι να πάρω και άλλες ευκαιρίες, αγωνιζόμενος σε όσο το δυνατόν περισσότερα παιχνίδια, για να δείξω τι αξίζω.

Πως βλέπεις μέχρι στιγμής το φετινό πρωτάθλημα; Ποιες θεωρείς ότι είναι οι ομοιότητες και ποιες οι διαφορές του από το περσινό;
Είμαστε πρώτοι με διαφορά από τους βασικούς διώκτες μας στο πρωτάθλημα. Ο Ολυμπιακός είναι διαφορετική ομάδα από πέρυσι, με νέους ποδοσφαιριστές στο δυναμικό. Η ομοιότητα που βλέπω σε σχέση με το περσινό πρωτάθλημα είναι πως είμαστε ξανά το φαβορί για τον τίτλο και πιστεύω ότι θα τον κατακτήσουμε.

Ποια θεωρείς ότι είναι τα προτερήματά σου και ποια τα μειονεκτήματά σου σε αγωνιστικό επίπεδο;
Θέλω πιο πολλή δουλειά στο δεξί μου πόδι. Θα ήθελα επίσης να μάθω ακόμη περισσότερα πράγματα στο κομμάτι της τακτικής, όπως και κάνω μέσα από τις καθημερινές προπονήσεις στο αθλητικό κέντρο του Ρέντη.

Τι συμβουλή θα έδινες σε ένα νέο παιδί που θέλει να ασχοληθεί επαγγελματικά με το ποδόσφαιρο;
Να είναι αφοσιωμένος στη δουλειά του, να τα δίνει όλα καθημερινά στην προπόνηση και στους αγώνες, να ακούει τους προπονητές του και να έχει υπομονή.

Ερώτηση από την Μαρία Κατελάκη
Ποιά η γνώμη σου για το γυναικείο ποδόσφαιρο;
Θεωρώ ότι αξίζει προσοχής, μπορεί να είναι εξίσου συναρπαστικό με το ανδρικό ποδόσφαιρο και νομίζω ότι αξίζει να το παρακολουθεί ο κόσμος.

Ποιο είναι το αγαπημένο σου χόμπι;
Μου αρέσει πολύ στον ελεύθερό μου χρόνο, όσο έχω, να παίζω λίγο μπάσκετ. Με τραβάει πολύ και η κολύμβηση και μου αρέσει να ασχολούμαι και με αυτό όταν βρίσκω την ευκαιρία.

Αν δεν είχες ασχοληθεί με το ποδόσφαιρο ποιο επάγγελμα θα ακολουθούσες;
Ήταν όνειρό μου να ασχοληθώ επαγγελματικά με το ποδόσφαιρο. Δεν σκεφτόμουν κάτι άλλο και εξακολουθώ να μη σκέφτομαι κάτι άλλο. Χαίρομαι που έχω τη δυνατότητα και κάνω το όνειρό μου πραγματικότητα!


www.sport-fm.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου