ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

Φέισα: «Παίζω όπου θέλει ο προπονητής»

Φέισα: «Παίζω όπου θέλει ο προπονητής»

27/02/2013
 Στη διάθεση του Μίτσελ για να προσφέρει από οποιαδήποτε θέση τις υπηρεσίες του έθεσε εαυτόν ο Λιούμπομιρ Φέισα.

Φέισα: «Παίζω όπου θέλει ο προπονητής»
Σίγουρος ότι μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις που χρειάζεται να έχει ένας «play maker» που θέλει ο Μίτσελ δηλώνει ο Λιούμπομιρ Φέισα.

«Αυτή τη στιγμή παίζω στη θέση του αμυντικού χαφ. Φυσικά, θα παίξω όπου μου ζητήσει ο προπονητής», τόνισε ο Σέρβος χαφ και στη συνέχεια σχολίασε το σημερινό παιχνίδι με τον ΠΑΣ Γιάννινα:

«Σκοπός μας είναι να παίξουμε ωραίο ποδόσφαιρο και να πάρουμε ένα αποτέλεσμα που θα μας βοηθήσει να προκριθούμε».

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Λιούμπομιρ Φέισα στον «Γαύρο»

Για αν μπορεί να ανταποκριθεί στη θέση του «play maker» που θέλει να τον χρησιμοποιεί ο Μίτσελ

«Αυτή τη στιγμή παίζω στη θέση του αμυντικού χαφ. Είναι η κύρια θέση μου. Η θέση που ξέρω καλύτερα και μου αρέσει να αγωνίζομαι. Φυσικά, θα παίξω όπου μου ζητήσει ο προπονητής. Πάντως, από τη θέση που παίζω τώρα μπορώ να το κάνω αυτό, μπορώ να φτιάχνω το παιχνίδι και είναι κάτι που μου αρέσει πολύ να κάνω».

Για τα θετικά σχόλια που έχει κάνει για εκείνον ο Ισπανός τεχνικός

«Είναι κάτι πολύ σημαντικό για μένα ν’ ακούω τέτοια λόγια από τον προπονητή μου. Αυτό μου δίνει πιο πολλές ευθύνες και πρέπει στο γήπεδο να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό και όσο περισσότερα μπορώ. Με υποχρεώνει να προσπαθώ να γίνομαι καλύτερος».

Για το αποψινό ματς με τον ΠΑΣ στα Γιάννενα

«Πηγαίνουμε για να κερδίσουμε. Ξέρουμε ότι θα είναι ένα δύσκολο παιχνίδι. Σκοπός μας είναι να παίξουμε ωραίο ποδόσφαιρο και να πάρουμε ένα αποτέλεσμα που θα μας βοηθήσει να προκριθούμε».

www.sport-fm.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου