ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τετάρτη 27 Φεβρουαρίου 2013

«Είμαι ευτυχισμένος στον Ολυμπιακό»

«Είμαι ευτυχισμένος στον Ολυμπιακό»

27/02/2013
 Αρνητικός στο ενδεχόμενο να αποχωρήσει από τον Ολυμπιακό παρουσιάζεται ο Πάουλο Μασάντο για τον οποίο ενδιαφέρθηκε «ζεστά» η Λοκομοτίβ Μόσχας.

«Είμαι ευτυχισμένος στον Ολυμπιακό»
Άγνοια για την πρόταση που κατέθεσε η Λοκομοτίβ Μόσχας για την απόκτησή του δηλώνει ο Πάουλο Μασάντο.

Ο Πορτογάλος χαφ βρίσκεται στο μεταγραφικό στόχαστρο της ρωσικής ομάδας, όμως εκείνος δήλωσε πως δεν επιθυμεί να αποχωρήσει από τον Ολυμπιακό και εκείνος που τον ενδιαφέρον είναι η κατάκτηση του πρωταθλήματος.

«Είμαι ευτυχισμένος εδώ. Θέλω να γίνω πρωταθλητής με τον Ολυμπιακό. Αυτό είναι στο μυαλό μου, αυτό με ενδιαφέρει», ανέφερε ο διεθνής άσος.

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Πάουλο Μασάντο στην εφημερίδα «Γαύρο»

Για την πρόταση της Λοκομοτίβ Μόσχας για την απόκτησή του:

«Όχι δεν ξέρω κάτι γι αυτό που λέτε, για ενδιαφέρον κάποιας ρωσικής ομάδας για την απόκτησή μου. Δεν ξέρω τίποτα. Είμαι ευτυχισμένος εδώ. Θέλω να γίνω πρωταθλητής με τον Ολυμπιακό. Αυτό είναι στο μυαλό μου, αυτό με ενδιαφέρει».

Για τις αποδοκιμασίες του των οπαδών της προς το πρόσωπό του μετά το τέλος του αγώνα με τον Άρη:

«Κάνω τη δουλειά μου. Προσπαθώ να δουλεύω καλά. Ο κόσμος είναι λογικό να θέλει κάθε φορά περισσότερα. Εγώ οφείλω να δουλεύω συνεχώς και όσο περισσότερο γίνεται. Συγκεντρώνομαι σε αυτό και δεν σκέφτομαι κάτι άλλο. Καταλαβαίνω ότι ο κόσμος έχει απαιτήσεις. Ο Ολυμπιακός είναι μεγάλη ομάδα. Εγώ προσπαθώ να μένω συγκεντρωμένος στη δουλειά μου».

www.sport-fm.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου