ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Σάββατο 2 Μαρτίου 2013

Παπανικολάου: "Ονειρεύομαι το ΝΒΑ"

Παπανικολάου: "Ονειρεύομαι το ΝΒΑ"

Ο Κώστας Παπανικολάου ονειρεύεται την παρουσία του στο ΝΒΑ και επανέλαβε την επιθυμία να δοκιμάσει κάποια στιγμή την τύχη στο καλύτερο Πρωτάθλημα του πλανήτη.
Ο φόργουορντ του Ολυμπιακού παραχώρησε συνέντευξη στα τουρκικά ΜΜΕ με την ευκαιρία της επίσκεψης των Πειραιωτών για το ματς με την Μπεσίκτας.
Ο Παπανικολάου αρχικά ρωτήθηκε για την πορεία του Ολυμπιακού στο Top-16: "Δεν ξεκινήσαμε καλά αλλά τώρα είμαστε εντάξει. Έχουμε καλή ομάδα, καλούς παίκτες με καλούς χαρακτήρες. Προσπαθούμε να παίζουμε καλό μπάσκετ".

Για τις διαφορές ανάμεσα στους κόουτς Ίβκοβιτς και Μπαρτζώκα: "Το όνομα του κύριου Ίβκοβιτς είναι… βαρύ, ένας προπονητής διεθνούς κλάσης. Αναγνωρισμένος από όλους. Από την άλλη ο προπονητής μας, ο κύριος Μπαρτζώκας, είναι ανερχόμενος. Προσπαθεί να κάνει το καλύτερο που μπορεί. Στο τέλος της σεζόν ωστόσο πιστεύω πως θα πρέπει να κριθεί η επιλογή του κύριου Μπαρτζώκα ο οποίος είναι ένας πολύ καλός προπονητής".

Για το αν είναι εύκολο το… repeat για τον Ολυμπιακό στην Euroleague: "Είναι πολύ δύσκολο αυτό. Κανείς δεν περίμενε από εμάς αυτό που καταφέραμε πέρυσι. Η ομάδα αυτή βελτιωνόταν καθημερινά και στο τέλος έγινε πρωταθλήτρια. Φέτος όμως πιστεύω ότι το έργο μας είναι δυσκολότερο. Όλες οι ομάδες που παίζουν μαζί μας είναι πιο μαχητικές. Όλοι θέλουν να νικήσουν τους πρωταθλητές Ευρώπης. Είναι εξαιρετικά δύσκολο να κερδίσεις δύο φορές συνεχόμενα την Euroleague. Πρέπει να έχουμε συγκέντρωση και να παίξουμε στο μέγιστο των δυνατοτήτων μας. Έτσι μπορούμε να τα καταφέρουμε".

Για το τι σκέφτεται για το μέλλον του και για το ΝΒΑ: "Θα ήθελα να πάω. Όταν ήμουν μικρός έπαιζα μπάσκετ σκεπτόμενος ότι θέλω να γίνω σαν τον Κόμπι Μπράιαντ και τον Λεμπρόν Τζέιμς. Θα πρέπει να δω τις συνθήκες. Πολλές φορές μπορεί να μην είναι η σωστή επιλογή το να πας στο ΝΒΑ όμως εγώ αν μου δοθεί η ευκαιρία, θέλω να πάω. Το ονειρεύομαι αυτό".

Για το λόγο που ο Ολυμπιακός πήρε την Euroleague στην Κωνσταντινούπολη και όχι στο Παρίσι το 2010, παρότι τότε είχε καλύτερους παίκτες: "Το σημαντικό είναι η ομάδα. Πέρυσι ήμασταν σαν οικογένεια και αυτό βοήθησε. Και το 2010 υπήρχαν πολύ καλές σχέσεις όμως πέρυσι ήμασταν πραγματική οικογένεια και αυτός ο παράγοντας είναι που κάνει τη διαφορά".

Για το προσεχές Ευρωμπάσκετ στη Σλοβενία: "Το μπάσκετ στη χώρα μας βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο παρότι είμαστε μια μικρή χώρα. Υπάρχουν πολύ ταλαντούχοι παίκτες που μπορούν να κάνουν σπουδαία πράγματα. Στο Ευρωμπάσκετ τα πράγματα θα είναι δύσκολα. Κανένα ματς δεν θα είναι εύκολα όμως θα προσπαθήσουμε να κάνουμε το καλύτερο για την ομάδα μας και τη χώρα μας".

Για τον ελεύθερο χρόνο του: "Μου αρέσει να περνάω χρόνο με τους φίλους μου. Όταν είμαι σπίτι προτιμώ να παίζω παιχνίδι και να βλέπω ταινίας. Προσπαθώ να αδειάζω το κεφάλι μου και να χαλαρώνω όσο περισσότερο γίνεται".

Για το αν παρακολουθεί ποδόσφαιρο: "Ναι βλέπω, ωστόσο προτιμώ να ευρωπαϊκά πρωταθλήματα γιατί το ελληνικό πρωτάθλημα δεν είναι τόσο ανταγωνιστικό. Θα έλεγα ότι είναι ένα επίπεδο χαμηλότερο. Παρακολουθώ επίσης τα ματς του Champions League".

Για το πώς ξεκίνησε να παίζει μπάσκετ: "Η ιστορία είναι λίγο… αστεία. Με τον αδελφό μου όταν ήμασταν μικροί παίζαμε βόλεϊ. Μέχρι που άνοιξε μια ακαδημία μπάσκετ στην πόλη μας. Όλοι μου οι φίλοι πήγαν εκεί και όπως είναι λογικό ήθελα να είμαι με τους φίλους μου. Ήθελα να δοκιμάσω και κάτι άλλο, έτσι σταμάτησα το βόλεϊ. Είδα ότι ήμουν αρκετά καλός. Αν δεν κάνω λάθος ξεκίνησα το μπάσκετ στα 13 μου".

Για το είδωλο του: "Είναι πολλοί, όμως στο νούμερο ένα βρίσκεται ο Νίκος Γκάλης. Επίσης από ευρωπαίοι οι Ντράζεν Πέτροβιτς, Βλάντε Ντίβατς και Πέτζα Στογιάκοβιτς".


www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου