ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

O SER 7 λεει.... ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΑΝΔΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ. 86 ΧΡΟΝΙΑ ΘΡΥΛΟΣ !

ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΑΝΔΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ. 86 ΧΡΟΝΙΑ ΘΡΥΛΟΣ !
 25/10/20011
Ενας θρυλος ποτε δε πεθαινει.
Ετσι και ο κυρ λεωνιδας θα ειναι παντα η θρυλικη ιστορια του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΜΑΣ να μας θυμιζει ποσο μεγαλο τον εκανε εκεινος και τοσοι αλλοι μεγαλοι παιχτες που εφυγαν απο κοντα μας.
Τον κυρ ΛΕΩΝΙΔΑ τον γνωρισα σε ενα παιχνιδι champions leage.
Και ενω παρακολουθουσα την προθερμανση γυριζω προς τα πανω στα επισημα και βλεπω μπροστα μου 2 ΖΩΝΤΑΝΟΥΣ ΘΡΥΛΟΥΣ !
ΑΝΔΡΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΑΡΙΒΑΣ !!!
Οπως κατεβαινουν σιγα σιγα μαζι τα σκαλια κοιτανε παραληλα που θα κατσουν ,επανω απο μενα 3 θεσεις αδειες.
ΚΥΡ ΑΧΙΛΕΑ του λεω εχει θεσεις εδωαν θελετε.
Να σαι καλα παιδι μου μου λεει και μπαινουν προς τα μεσα να κατσουν.
Ενω καθονται σα να περασε ενα ρευμα απο πανω μου που με εκανε ν ανατριχιασω.
Ενω τους κοιταγασαν αγαλμα για κανα 5λεπτο μου λεει ο ΚΥΡ ΛΕΩΝΙΔΑΣ... τωρα θα κατσουμε να δουμε ολυμπιακαρα ετσι αγορι μου ?
Τι να πω εγω που ειχα μεινει καγκελο ο κακομοιρης μπερδευτηκε η γλωσσα μου κολησα εμεινα ολα μαζι.
Ωσπου στο τελος εκατσα χωρις καν να μπορεσω ν αρθρωσω κουβεντα.
Αυτο ακομα που μου εμεινε ηταν ο τροπος που πανηγυριζαν σαν μικρα παιδια τα γκολ.
Ευχομαι ΚΥΡ ΛΕΩΝΙΔΑ να μπορεις να βλεπεις απο εκει ψηλα μεσα στο καραισκακη (το σπιτι σου ) τον ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΜΑΣ γιατι ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ εισαι εσυ η ιστορια του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΜΑΣ !!!
Εφυγε ο πιο μικρος οπαδος του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ ΜΑΣ αλλα δεν εφυγε ποτε !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου