ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Παρασκευή 28 Οκτωβρίου 2011

Λιγότερο αισιόδοξος ο Βενγκέρ

Λιγότερο αισιόδοξος ο Βενγκέρ

28/10/ 2011 
Σύμφωνα με το νέο σύστημα , που θα  τεθεί σε εφαρμογή τη σεζόν 2013-14 ,η UEFA θα έχει τη δυνατότητα αποκλεισμού από το Champions League συλλόγων που ξοδεύουν περισσότερα από όσα κερδίζουν.
ΒΕΝΓΚΕΡΜε αφορμή τις περιπέτειες της Ομοσπονδίας με την Σιόν, που προσέφυγε στα πολιτικά δικαστήρια,ο Άρσεν Βενγκέρ παρουσιάζεται απαισιόδοξος για το κατά πόσο μπορεί να εφαρμοστεί το σύστημα.
«Είμαι λιγότερο αισιόδοξος από ότι ήμουν έναν χρόνο πριν σχετικά με την άφιξή του financial fair play. Εξαρτάται από τους κανόνες. Δεν είμαι σίγουρος ότι η UEFA έχει τελειοποιήσει τους κανόνες που θα το καταστήσουν εφικτό.
Η UEFA προκλήθηκε από την περίπτωση τη Σιόν όταν τους απέκλεισε και δείχνουν τώρα ότι θα γίνει το ίδιο από αρκετά μεγάλα κλαμπ αν τελικά το fair play γίνει πραγματικότητα. Δεν είμαι σίγουρος ότι είναι ικανοί να το επιβάλλουν. Ελπίζω να τα καταφέρουν γιατί το στηρίζω, αλλά είμαι λιγότερο αισιόδοξος από ότι πέρυσι», δήλωσε ο τεχνικός των «κανονιέρηδων».

www.olympiacos24.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου