ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Σάββατο 23 Ιουνίου 2012

Η απίστευτη ιστορία του θρυλικού Μανόλο

Η απίστευτη ιστορία του θρυλικού Μανόλο

23/6/2012

Ο Ισπανός Μανόλο είναι ένας από τους πιο διάσημους οπαδούς του κόσμου. Βρίσκεται πάντα στο πλευρό της Ισπανίας έχοντας παρακολουθήσει 7 Euro και 8 Μουντιάλ. Απέκτησε δόξα, όμως πλήρωσε το τίμημα καθώς τον εγκατέλειψε η οικογένεια του (vid)!
    Ο Μανόλο ελ ντελ Μπόμπο όπως τον αποκαλούν κατηγορήθηκε ως "τζαμπατζής" από κάποιους... "καλοθελητές".
    Η αλήθεια είναι πως έπειτα από τέσσερις δεκαετίες αδιάλειπτης παρουσίας στο πλευρό των "φούριας ρόχας" απολαμβάνει το προνόμιο να ταξιδεύει από κοινού με την εθνική Ισπανίας δίχως οικονομική επιβάρυνση.
     
    "Έχασα τα πάντα λόγω του ποδοσφαίρου. Την οικογένεια μου, την δουλειά μου, τα χρήματα μου. Όμως θα έκανα ξανά το ίδιο πράγμα και αύριο. Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να εκπροσωπείς την χώρα σου".
     Ο Μανουέλ Κάθερες Αρτεσέρο όπως είναι το πλήρες το όνομα του, βρίσκεται στο Γκνιέβινο στη Βόρεια Πολωνία προκειμένου να συμπαρασταθεί στο συγκρότημα του Βιθέντε Ντελ Μπόσκε.
    Πριν από τα παιχνίδια εισβάλει στον αγωνιστικό χώρο, όπου γίνεται αποδέκτης θερμών εκδηλώσεων από τον κόσμο που του ζητάει αυτόγραφα αλλά και να ποζάρει σε αναμνηστικές φωτογραφίες.
    Αν και δεν πρόκειται για ποδοσφαιριστή, είναι εξίσου διάσημος με τον Φερνάντο Τόρες. Ο Μανόλο έχει παρακολουθήσει δια ζώσης 8 Μουντιάλ, 7 Εuro, ενώ έχει παραχωρήσει εκατοντάδες συνεντεύξεις. Όχι άσχημα για έναν οπαδό...
    Σήμα κατατεθέν του αποτελεί το ταμπούρλο του, ο χαρακτηριστικός μπερές αλλά και η εμφάνιση της Ισπανίας που δεν αποχωρίζεται ποτέ. 
    Έχει ταξιδέψει παντού και θεωρείται σύμβολο για το ισπανικό ποδόσφαιρο. Το πάθος του για την εθνική ομάδα ωστόσο είχε ως συνέπεια να διαταραχθούν οι σχέσεις του με την οικογένεια του.
    "Όλα άρχισαν πριν από 40 χρόνια στην Ουέσκα όπου έχει παράδοση στα ταμπούρλα. Μία μέρα αγόρασα ένα και άρχισα να παίζω. Ξεκίνησα να υποστηρίζω τοπικούς συλλόγους στην Ουέσκα.
    Το πρώτο μου ταξίδι ήταν στην Κύπρο το 1979, όμως από το 1982 όταν έδωσα το παρών στο Μουντιάλ της Ισπανίας δεν εγκατέλειψα ποτέ την εθνική ομάδα.
    Έκανα οτοστόπ για να βρεθώ στο γήπεδο. Κάλυψα απόσταση 16.000 χιλιομέτρων το 1982. Δεν είχα χρήματα και ο κόσμος με απέρριπτε. Ποτέ όμως δεν τα παράτησα και έτσι αγαπήθηκα.

     Μία μέρα όμως η οικογένεια μου με εγκατέλειψε. Γιατί; Επειδή δεν τους έβλεπα πολύ και βρισκόμουν συνεχώς με την Ισπανία" τονίζει ο Μανόλο για να προσθέσει:
    "Θυμάμαι πριν από 25 χρόνια ότι υπήρχαν φορές που ήμουν μαζί με άλλα 20 άτομα στο γήπεδο, ή ακόμη και μόνος μου.
    Χτυπούσα το ταμπούρλο μου δίχως να υπάρχει κόσμος, με εξαίρεση τους ποδοσφαιριστές. Τώρα τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά".      
    Είναι χαρακτηριστικό ότι ο βασιλιάς της Ισπανίας, Χουάν Κάρλος απένειμε πλακέτα στον Μανόλο αναγνωρίζοντας στο πρόσωπο του, έναν υποδειγματικό φίλαθλο του ποδοσφαίρου.
    Στο Μουντιάλ της Νοτίου Αφρικής αναζητούσε τον Πρίγκιπα της Αστούρια Φελίπε προκειμένου να τον χαιρετήσει. Πλέον αποτελεί μέλος της ισπανικής αποστολής στα γήπεδα της Πολωνίας και της Ουκρανίας.
    Όταν το λεωφορείο καταφθάνει στο προπονητικό κέντρο, ο Μανόλο κάνει την εμφάνιση του μαζί με τα μέλη της ισπανικής ομοσπονδίας. Οι παίκτες τον χαιρετούν και οι κάμερες τραβούν πλάνα.

     Οι Ισπανοί σεβόμενοι την προσφορά αλλά και το ήθος του όλα αυτά τα χρόνια καταβάλουν τα έξοδα του.
    "Στην αρχή περνούσα δύσκολα. Οι ποδοσφαιριστές όμως είναι ευγνώμονες για την υποστήριξη μου. Η ομοσπονδία το είδε θετικά. Πλέον ταξιδεύω μαζί τους. Πληρώνουν τις πτήσεις, τα ξενοδοχεία και τα εισιτήρια. Εγώ πληρώνω το φαγητό. Είμαι πολύ ευγνώμων που μπορώ και ταξιδεύω μαζί τους" σημειώνει ο Μανόλο και συνεχίσει:
    "Μερικές φορές ο κόσμος με βλέπει καχύποπτα θεωρώντας πως είμαι εκμεταλλευτής ή ότι κερδίζω χρήματα. Δεν είναι αλήθεια.
    Υπάρχουν επίσης κάποια πράγματα που είναι ιερά. Θα μπορούσα να διαφημίζω εταιρίες στο ταμπούρλο μου, με υψηλό κοστολόγιο αλλά δεν θα το έκανα. Το ταμπούρλο δεν θα κηλιδωθεί".
    Ο 63χρονος Μανόλο, ο οποίος διατηρεί μπαρ λίγα μέτρα από το "Μεστάγια", αναφέρθηκε και στην περιπέτεια υγείας που πέρασε κατά την διάρκεια του Μουντιάλ 2010 στα γήπεδα της Νοτίου Αφρικής. Έπειτα από 30 χρόνια ένιωσε αδυναμία. Μία γρίπη τον κατέβαλε και έπρεπε να επιστρέψει στην Ισπανία.
    "Όταν έβηξα αισθάνθηκα ότι θα μου βγει το συκώτι. Οι γιατροί της ομοσπονδίας μου είπαν πως δεν ήταν καλή η κατάσταση της υγείας μου. Έπρεπε να επιστρέψω στην Ισπανία.
    Ευτυχώς μπόρεσα να ταξιδέψω ξανά στη Νότιο Αφρική για τον τελικό. Έχασα μόνο τον αγώνα με την Παραγουάη. Ήμουν εκεί για τον ημιτελικό με την Γερμανία αλλά και στον τελικό.
    Οι φίλοι μου αστειεύονταν λέγοντας πως θα επέστρεφα σε 10 μέρες. Σκεφτόμουν πως θα πεθάνω και δεν θα δω την Ισπανία να κατακτά το Παγκόσμιο Κύπελλο.
    Τελικά κατάφερα να επιστρέψω και να δω την Ισπανία να κατακτά το τρόπαιο χτυπώντας το ταμπούρλο μου. Και τώρα μπορώ να πεθάνω".
    * Δημοσίευμα της ηλεκτρονικής έκδοσης της Guardian (21/6)
    Δείτε μία συνέντευξη του "θρυλικού" Μανόλο όπου μιλάει για το πάθος του με την Ισπανία.

    Manolo - The legend from Spain από eksoxiko

    www.sport24.gr/

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου