ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012

Ντόρσεϊ: "Σας ευχαριστώ, είμαι Ολυμπιακός!"

Ντόρσεϊ: "Σας ευχαριστώ, είμαι Ολυμπιακός!"

Ο Ντόρσεϊ ευχαρίστησε τους φιλάθλους που του συμπαραστάθηκαν και είπε: "είμαι Ολυμπιακός, η καρδιά μου είναι στην Αθήνα και όποτε ματώνω το αίμα μου είναι κόκκινο". Τι είπε για τον Τόμιτς.
Ο Τζόι Ντόρσεϊ ψυχολογικά δεν είναι και στα καλύτερα του το τελευταίο διάστημα, καθώς αντιμετωπίζει ορισμένα οικογενειακά προβλήματα τα οποία τον έχουν επηρεάσει. Με το που έγινε γνωστό πως αυτά τα θέματα απασχολούν έντονα τον Αμερικανό σέντερ, πάρα πολλοί φίλαθλοι του Ολυμπιακού του έστειλαν μηνύματα συμπαράστασης. Ο "ερυθρόλευκος Χαλκ", όντας συγκινημένος από το γεγονός, με προσωπικό μήνυμα σε προφίλ του στο facebook αφιερωμένο σε εκείνον, ευχαρίστησε θερμά τον κόσμο που στάθηκε στο πλάι του. Διαβάστε αναλυτικά το τι έγραψε, αλλά και τι είπε για την πειραϊκή ομάδα.

Ο Αμερικανός σέντερ του Ολυμπιακού έγραψε το εξής: "Καταρχάς, θα ήθελα να πω το εξής: Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους χιλιάδες φιλάθλους που μου έστειλαν μηνύματα στο facebook, τόσο για εκείνα στο inbox, όσα και για τα σχόλια που μου άφησαν στο προφίλ μου, στηρίζοντας με σε αυτές τις δύσκολες στιγμές που περνάω με ορισμένα οικογενειακά θέματα.

Θέλω οι φίλαθλοι του Ολυμπιακού να ξέρουν πως είμαι Ολυμπιακός, η καρδιά μου είναι στην Αθήνα και όποτε ματώνω το αίμα μου είναι κόκκινο. Θα ήθελα, επίσης, να ευχαριστήσω θερμά έναν άνθρωπο θρύλο της ομάδας μπάσκετ του Ολυμπιακού, τον Μίλαν Τόμιτς, ο οποίος με άκουσε και με βοήθησε στα οικογενειακά μου θέματα. Μου έδωσε κίνητρο. Τα εύκολα ψέμματα είναι η κορυφή αυτών που φοράνε στέμμα", σχολίασε ο Τζόι Ντόρσεϊ στο τέλος, αναφέροντας ένα απόφθεγμα του Σέξπιρ. 

Αναλυτικά το μήνυμα του στα αγγλικά στο facebook: "First an foremost: I want to thank the thousand's of fans an people that inbox me an left comments an support me with this difficult time im going threw with my family issues, I want the fans of Olympiacos to know "I am Olympiacos, My Heart Is In Athens, When I Bleed I Bleed Red". I want to thank Olympiacos BC Legend - Milan Tomic for listening to my family issues today an helping me to turn it into motivation..... "Uneasy lies the head that wears a crown" - Shakespeare #RedNation #Olympiacos #Champions #Chasing-Greatness #HellBoy9 


www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου