ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

«Με βοηθάει ο Σπανούλης» (video)

«Με βοηθάει ο Σπανούλης» (video) 

2/10/2012


Η Ευρωλίγκα «ανέκρινε» τους παίκτες του πρωταθλητή Ευρώπης τόσο στη media day του ΣΕΦ, όσο και κατά την διάρκεια της παραμονής τους στη Νυρεμβέργη και ένας ένας «αποκαλύπτεται» μέσα από την επίσημη ιστοσελίδα της διοργάνωσης. Ο Τζόι Ντόρσει στη δική του συνέντευξη στάθηκε στην παρουσία του Σπανούλη, αλλά και στην καλή του συνεργασία με τον Γιώργο Μπαρτζώκα.
«Δεν θα υπάρχει τόσο άγχος φέτος.  Τα πράγματα θα είναι πιο εύκολα να προσαρμοστώ στην Ευρωλίγκα, αφού έχω έναν χρόνο στις πλάτες μου. Είναι καλύτερο όταν έχεις έναν γκαρντ σαν τον Σπανούλη, ο οποίος με βοηθάει πολύ», ανέφερε σχετικά και συνέχισε. «Είναι καλή η συνεργασία μου με τον κόουτς. Όλα πηγαίνουν κατ' ευχήν. Θέλει να παίζουμε γρήγορα, με βοηθάει να βελτιώσω την επίθεσή μου, το σουτ και τα τελειώματά μου στη ρακέτα».
Όσο για την  διατήρηση του περσινού κορμού; «Μας βοηθάει πολύ. Γνωριζόμαστε και το πιο σημαντικό είναι ότι είμαστε φίλοι τόσο εντός όσο και εκτός γηπέδου, οπότε ο ένας βασίζεται στον άλλο για τα πάντα. Έχουμε κάνει πολύ καλή δουλειά μέχρι στιγμής».
Για τον όμιλο τις Ευρωλίγκας και τον αγώνα της πρώτης αγωνιστικής με την πρώην ομάδα του, Κάχα Λαμποράλ είπε «Είμαι ειδικά ενθουσιασμένος για το πρώτο ματς. Θα έχει πλάκα να αντιμετωπίσω τους πρώτους μου συμπαίκτες από τότε που ήρθα να παίξω στην Ευρώπη. Έχουμε όμως και άλλα παιχνίδια και νομίζω ότι θα είναι μια σπουδαία σεζόν στην Ευρωλίγκα».
Ο Αμερικανός φόργουορντ των "ερυθρολεύκων", παραχώρησε συνέν τευξη στο επίσημο κανάλι της Ευρωλίγκας και είπε:
Για τα πόσο σημαντικό είναι που ξεκινάει φέτος από την αρχή στον Ολυμπιακό, σε αντίθεση με πέρσι που ενσωματώθηκε στα μέσα της χρονιάς: "Είναι εξαιρετικό. Αυτή τη φορά μπορώ να δεθώ με τα παιδιά και να τα ζήσω όλα από την αρχή. Ήρθα αργά την περσινή σεζόν και αυτό ήταν δύσκολο γιατί έπρεπε να μάθω την ομάδα, αλλά τώρα ξεκινώντας νωρίς βλέπω ότι γίνεται πολύ καλή δουλειά με τους προπονητές".
www.olympiacos24.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου