ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τρίτη 2 Οκτωβρίου 2012

Κάρολ: "Ίσως έχω μια ακόμη ευκαιρία στην Αγγλία"

Κάρολ: "Ίσως έχω μια ακόμη ευκαιρία στην Αγγλία"

Ο Ρόι Κάρολ σε δηλώσεις του στον αγγλικό Τύπο τόνισε πως θα ήθελε ένα νέο συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό, ξεκαθαρίζοντας ωστόσο πως δεν θα τον άφηνε ασυγκίνητο η περίπτωση επιστροφής του στην Premier League.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο 35χρονος Βορειοϊρλανδός γκολκίπερ στην "Daily Mail":
Για την ένταξή του στον Ολυμπιακό και την επιθυμία του να ανανεώσει: "Απέκρουσα πέναλτι στην πρώτη επαφή με τη μπάλα που είχα ως παίκτης του Ολυμπιακού μπαίνοντας ως αλλαγή στο ματς του Europa League απέναντι στη Ρουμπίν Καζάν. Από τότε δεν κοίταξα ποτέ πίσω. Αισθάνομαι ικανοποιημένος. Αισθάνομαι λες και ξαναζώ και η πρώτη μου σκέψη κάθε πρωί είναι να προσπαθώ να απολαύσω την ημέρα, ανεξάρτητα από τι θα μου φέρει αυτή. Θα ήθελα πολύ ένα ακόμα συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό αλλά εάν συνεχίσω να παίζω καλά ίσως να μου δοθεί μία ακόμα ευκαιρία στην Πρέμιερ Λιγκ. Δεν θα έκλεινα την πόρτα σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο".

Για την περίοδο που έκανε αποτοξίνωση από το ποτό και την ευκαιρία που του έδωσε ο ΟΦΗ: "Έχω πολλά πράγματα για τα οποία πρέπει να είμαι ευγνώμων. Δεν θέλω να λέω πάλι για την περίοδο που έκανα αποτοξίνωση, αλλά άφησε κάποιο σημάδι. Όταν άφησα την Οντένσε (στη Δανία) τον Ιανουάριο του 2011, δεν έγινε τίποτα για οκτώ μήνες. Καμία ομάδα δεν ενδιαφέρθηκα για μένα και βρέθηκα να κάθομαι στο σπίτι μου και να σκέφτομαι "Γιατί μου συμβαίνει αυτό;". Ήξερα την απάντηση. Ήταν τα προβλήματα που είχα εκτός γηπέδων. Ήξερα πως τα είχα αφήσει πίσω μου, αλλά οι υπόλοιποι δεν ήταν τόσο σίγουροι. Όταν ο ΟΦΗ μού έδωσε την ευκαιρία, ήθελα να την εκμεταλλευτώ και τα πράγματα δεν θα μπορούσαν να είχαν πάει καλύτερα".

Για το αστείο περιστατικό όπου τον πέρασαν για συμπαίκτη του... Τζορτζ Μπεστ: "Θυμάμαι πως είχα επισκεφτεί στην Αθήνα ένα σχολείο που έμοιαζε ιδανικό για την κόρη μου και μου έκανε ευχάριστη έκπληξη όταν διαπίστωσα πως η διευθύντρια ήταν από τη Βόρεια Ιρλανδία. Της εξήγησα ποιος είμαι και τι κάνω και μου είπε.. "Ήσουν συμπαίκτης με τον Τζορτζ Μπεστ;". Εγώ γέλασα και απάντησα: "Δεν δείχνω τόσο μεγάλος, έτσι δεν είναι;". Είναι πολύ καλή γυναίκα, ο Θεός να την έχει καλά. Δεν θα μπορούσα να νιώσω προσβεβλημένος από κάτι τέτοιο".

Για την αποχώρησή του από τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ το 2005 και τι του είπε ο Σερ Άλεξ Φέργκιουσον: "Πριν φύγω από τη Γιουνάιτεντ, ο Σερ Άλεξ μου είπε: "Δεν θέλω να φύγεις. Σου έχω ένα τετραετές συμβόλαιο έτοιμο για υπογραφή". Το εκτίμησα αυτό, αλλά ήμουν νέος και ήθελα να παίζω κάθε εβδομάδα. Δεν θα πω ποτέ πως λυπάμαι για την απόφαση που πήρα να φύγω. Όλα γίνονται για κάποιον λόγο κι αυτό το δρόμο πήρε η δική μου ζωή".

Για το περιβόητο γκολ του Πέδρο Μέντες στο Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ-Τότεναμ του 2005, όταν είχε διώξει τη μπάλα ένα μέτρο μέσα από τη γραμμή αλλά το γκολ δεν κατακυρώθηκε υπέρ των "σπιρουνιών": "Κανείς δεν είχε πει τίποτα στα αποδυτήρια μετά τον αγώνα. Δεν νομίζω να είχε αντιληφθεί κανένας πόσο πολύ είχε περάσει η μπάλα τη γραμμή της εστίας. Όταν όμως είδα τη φάση στην τηλεόραση, κοίταξα την οθόνη και σκέφτηκα "Τι έκανες;". Προσπάθησα να εξηγήσω στον σερ Άλεξ Φέργκιουσον πως πήρα τα μάτια μου πάνω από την μπάλα για κλάσματα δευτερολέπτου. Εκείνος μου είπε "Δεν πειράζει, παιδί μου. Όλοι κάνουμε λάθη".

Για τα επτά χρόνια που έχει μείνει μακριά από τους τίτλους η Άρσεναλ: "Η τελευταία μου εμφάνιση με τη Γιουνάιτεντ ήταν με την Άρσεναλ, στον τελικό του Κυπέλλου Αγγλίας το 2005, όταν κέρδισαν στα πέναλτι. Είναι τρομακτικό να σκέφτεσαι ότι δεν έχουν κερδίσει τίποτα από τότε. Ένας σύλλογος του διαμετρήματος του είναι φυσιολογικό να παίρνει τρόπαια".

Για το ξεκίνημα του Ολυμπιακού στο φετινό πρωτάθλημα και την ανυπομονησία του να αγωνιστεί και πάλι σε αγγλικό έδαφος: "Είμαστε στην κορυφή του ελληνικού πρωταθλήματος με πέντε νίκες σε ισάριθμα παιχνίδια και παίζουμε καλά. Το ματς της Τετάρτης σημαίνει πολλά για μας, ειδικά για μένα. Περίμενα πολύ καιρό για να ξαναπαίξω σε ένα από τα μεγαλύτερα γήπεδα της Αγγλίας και πάλι. Θέλω να κάνω το καλύτερο δυνατό".


www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου