ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2012

Περπέρογλου: "Θέλω να κερδίσω τον κόσμο του Ολυμπιακού"

Περπέρογλου: "Θέλω να κερδίσω τον κόσμο του Ολυμπιακού"

Πραγματοποιήθηκε στο Olympiacos BC Official Store η παρουσίαση της φανέλας του Ολυμπιακού. Ο Στράτος Περπέρογλου δήλωσε πως θέλει να κερδίσει τον κόσμο της ομάδας με την απόδοση του, ενώ αποκάλυψε γιατί αποφάσισε να συνεχίσει την καριέρα του στο Λιμάνι. "Θα κλείσω τα αυτιά μου στο ΟΑΚΑ", υποστήριξε ο διεθνής φόργουορντ. Τι δήλωσε ο Μαυροειδής.
Περισσότεροι από 300 φίλοι του Ολυμπιακού συγκεντρώθηκαν στο Olympiacos BC Official Store για την παρουσίαση της φανέλας των ερυθρολεύκων ενόψει της νέας σεζόν. Στην παρουσίαση από πλευράς Πειραιωτών, βρέθηκαν ο αρχηγός της ομάδας, Βασίλης Σπανούλης και τα μεταγραφικά αποκτήματα του συλλόγου οι Δημήτρης Μαυροειδής και Στράτος Περπέρογλου.
Ο Στράτος Περπέρογλου τόνισε αρχικά σε ερώτηση για το αν είναι έτοιμος για νέες επιτυχίες: "Σίγουρα αυτός ήταν ο λόγος που ήρθα στην ομάδα. Ήθελα να κάνω ένα νέο ξεκίνημα. Η ομάδα έχει όλα τα εχέγγυα για να πρωταγωνιστήσει για τη νέα σεζόν.

Θα προσπαθήσουμε όλοι μαζί για το καλύτερο δυνατό για να πετύχουμε τους στόχους της ομάδας. Ήταν αρκετά εύκολη ο προσαρμογή μου. Πιστεύω ότι μέσα από την δουλειά και εγώ και ο Δημήτρης, που είμαστε οι δύο νέοι, θα βρούμε χημεία με τα υπόλοιπα παιδιά".

Έπειτα ο διεθνής φόργουορντ αποκάλυψε τι του είπε ο Βασίλης Σπανούλης: "Μου εξήγησε το κλίμα, μου είπε πώς έχει η κατάσταση. Μου είπε ότι ο δικός μου τρόπος παιχνιδιού ταιριάζει και εκείνον της ομάδας. Ήταν ένας από τους λόγους που αποφάσισα να έρθω".


 
Σε ερώτηση για το ότι ο κόσμος στο ΟΑΚΑ δεν θα τον αντιμετωπίσει όπως παλιά, ανέφερε: "Σίγουρα κάπως έτσι θα είναι. Το περιμένω. Σίγουρα θα υπάρχουν αντιδράσεις αλλά εγώ είμαι επαγγελματίας και σαν επαγγελματίας θα το αντιμετωπίσω, μου έχει μιλήσει ο Βασίλης για αυτό. Θα κάνω την δουλειά μου μέσα στο γήπεδο και θα κλείσω τα αυτιά μου.


 
Ήταν δύσκολη η απόφαση μου να έρθω στον Ολυμπιακό, αλλά όπως έχω πει ξανά ήθελα να κάνω ένα καινούριο ξεκίνημα και ο Ολυμπιακός ήταν η ιδανική ομάδα για να το πετύχω αυτό. Θέλω μέσα από το παιχνίδι μου και την απόδοση μου να κερδίσω τον κόσμο του Ολυμπιακού. Περίμενα ο κόσμος να είναι λίγο δύσπιστος, αλλά με έχουν υποδεχτεί πάρα πολύ καλά".


 
Μαυροειδής: "Ευτυχισμένος που είμαι στον Ολυμπιακό"

Ο Δημήτρης Μαυροειδής που τα προηγούμενα χρόνια φορούσε τη φανέλα της Μπιλμπάο τόνισε αρχικά για την μεταγραφή του στον Ολυμπιακό: "Είμαι πολύ ευτυχισμένος που βρίσκομαι εδώ στον Ολυμπιακό, ήρθα στην καλύτερη ομάδα και στην Ευρώπη και στην Ελλάδα. Πιστεύω ότι φέτος θα είναι ακόμα πιο δύσκολη η χρονιά γιατί όλοι μας περιμένουν, γιατί όλοι θα θέλουν να κερδίσουν τον πρώτο. Οι απαιτήσεις συνέχεια μεγαλώνουν. Στόχος μας είναι να κρατήσουμε την ομάδα σε αυτό το επίπεδο, τόσο ψηλά και για να ευχαριστήσουμε τον κόσμο μας".


 
Ερωτηθείς για το τι τον έκανε να επιστρέψει στην Ελλάδα, ο σέντερ των ερυθρολεύκων δήλωσε: "Σίγουρα στην Ισπανία πέρασα πολύ ωραία χρόνια. Πετύχαμε αρκετά πράγματα με την Μπιλμπάο, αλλά όταν μία ομάδα σαν τον Ολυμπιακό σε ζητάει να έρθεις, ο πρωταθλήτής Ευρώπης, πιστεύω ότι κανένας δεν θα μπορούσε να αρνηθεί. Έτσι και εγώ μίλησα με τα παιδιά, με τους προέδρους μου εξήγησαν πώς έχει η κατάσταση εδώ και δέχτηκα αμέσως να έρθω. Είμαι μέλος πλέον αυτής της ομάδας που είναι μία ομάδα με μέλλον.

Προσαρμόστηκα σχετικά γρήγορα στην ομάδα, διότι τα περισσότερα παιδιά τα γνωρίζω και από τις Εθνικές που παίζαμε μαζί. Κι από την πρώτη ημέρα ήταν σαν να ήμουν στην ομάδα πάρα πολλά χρόνια. Σίγουρα η ομάδα χρειάζεται χρόνο, αλλά εμείς θέλουμε από την αρχή να αποδώσουμε το ίδιο καλά".


 
Οι νέες εμφανίσεις του Θρύλου για την περίοδο 2012-13:


www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου