ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τρίτη 31 Ιουλίου 2012

Ξεφτυλα με τις πρασινες ...ψευτοδημοσιευσεις

 Ξεφτυλα με τις πρασινες ...ψευτοδημοσιευσεις

31/7/2012

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΡΥΘΡΟΛΕΥΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΟ BLOG TOY ALEX WEB RADIO/TV ΚΑΙ ΤΗΝ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΣΕΝΤΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΙΣ 19.30 ΜΜ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ BLOG TOY ALEX WEB RADIO/TV ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΣΤΟ ΥΠΟΣΕΛΙΔΟ SPORT TV LIVE LINKS ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΛΙΝΚ

 

Αν εινα για να παραμυθιασετε τον κοσμο σας για την διαλυση του ΠΑΟ στο μπασκετ με ψευτοδημοσιευματα οτι ερχεται ο ενας ερχεται ο αλλος....ειναι θεμα χρονου να φατε πλατη και στο μπασκετ...ηδη ο κοσμος σας σας εχει παρει χαμπαρι και εχει πεσει και η κινηση των εισητηριων διαρκειας.....

 

Λάσμε: «Δεν έχω συμφωνήσει με τον ΠΑΟ» 

31/7/2012

Λάσμε: «Δεν έχω συμφωνήσει με τον ΠΑΟ»
Ουδέποτε είπε το «ναι» ο Στέφαν Λάσμε στην πρόταση που του έκανε ο Παναθηναϊκός, όπως αποκάλυψε ο ίδιος με δηλώσεις του.

«Εγώ δεν είχα συμφωνήσει με κανέναν και δεν ξέρω για ποιο λόγο βγήκε κάτι τέτοιο προς τα έξω», τόνισε μεταξύ άλλων ο φόργουορντ από την Γκαμπόν, ωστόσο αυτό δεν σημαίνει πως κλείνει οριστικά την πόρτα στους «πράσινους».

«Εγώ δεν είχα συμφωνήσει με κανέναν και δεν ξέρω για ποιο λόγο βγήκε κάτι τέτοιο προς τα έξω», δήλωσε αρχικά στο «Goal» ο Στέφαν Λάσμε και πρόσθεσε: «Εγώ δεν συμφώνησα σε καμία πρόταση. Δεν ξέρω πως έγινε και διέρρευσε κάτι τέτοιο. Δεν θέλω να πω ότι έκανε κάποιος λάθος. Το μόνο σίγουρο είναι ότι εγώ δεν είπα ποτέ το “ναι” στην πρόταση του Παναθηναϊκού εκείνη τη στιγμή».

Όμως στη συνέχεια, ο φόργουορντ από την Γκαμπόν ξεκαθάρισε πως σε καμία περίπτωση δεν απορρίπτει οριστικά το «τριφύλλι»: «Όχι, δεν κλείνω την πόρτα στην ελληνική ομάδα. Δεν έχω κάποιον λόγο. Αυτή τη στιγμή βέβαια θα ήθελα να δοκιμάσω στο veteran’s camp του NBA, θεωρώ ότι είναι όμορφη προοπτική για μένα, αλλά μέρα με τη μέρα τα πράγματα μπορεί να αλλάξουν. Είναι δεδομένο πάντως ότι με τον Παναθηναϊκό η συζήτηση μπορεί να αρχίσει πάλι με τον νέο μάνατζέρ μου. Αν γίνει κάποια συζήτηση μεταξύ τους, τότε θα μπορούμε να πούμε περισσότερα με μεγαλύτερη βεβαιότητα».

www.sport-fm.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου