ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τρίτη 31 Ιουλίου 2012

Σιόβας: «Μου δίνει έξτρα κίνητρο»

Σιόβας: «Μου δίνει έξτρα κίνητρο» 

30/7/2012

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΡΥΘΡΟΛΕΥΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΟ BLOG TOY ALEX WEB RADIO/TV ΚΑΙ ΤΗΝ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΣΕΝΤΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΙΣ 19.30 ΜΜ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ BLOG TOY ALEX WEB RADIO/TV ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΣΤΟ ΥΠΟΣΕΛΙΔΟ SPORT TV LIVE LINKS ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΛΙΝ
Σιόβας: «Μου δίνει έξτρα κίνητρο» 
Με τον Αβραάμ Παπαδόπουλο στα «πιτς», ο Δημήτρης Σιόβας έχει την ευκαιρία -τουλάχιστον στο ξεκίνημα της σεζόν- να είναι βασικός στόπερ στον Ολυμπιακό.

Ο Λεονάρντο Ζαρντίμ μοιάζει να του εμπιστεύεται τη μια από τις δύο θέσεις, κάτι που μόνο θετικά επιδρά στην ψυχολογία του, όπως παραδέχεται και ο ίδιος.

Αναλυτικά, όσα είπε στο novasports.gr

«Ήταν πολύτιμα τα φιλικά για εμένα. Προσπαθήσαμε όλοι οι παίκτες να μάθουν ο ένας τον άλλον. Είμαστε πολλοί καινούριοι παίκτες στην ομάδα. Είναι πολύ δύσκολο να βρεθούμε τόσο γρήγορα μέσα στο γήπεδο. Σε αυτό το στάδιο που βρισκόμαστε, δουλεύουμε όλοι μαζί για να φτάσουμε στο επιθυμητό επίπεδο. Πηγαίνουμε καλά, η προετοιμασία μας πάει μια χαρά και είμαι πολύ αισιόδοξος για τη συνέχεια».

Για την εμπιστοσύνη που του δείχνει ο Ζαρντίμ: «Αυτό μου προσφέρει μία καλή ψυχολογία, αλλά και ένα έξτρα κίνητρο για να προσπαθήσω ακόμα περισσότερο. Αυτός ήταν ο στόχος μου από την πρώτη στιγμή που ήρθα στον Ολυμπιακό. Ήθελα να κερδίσω μία θέση βασικού και αυτό θα προσπαθήσω να κάνω».

Για το πότε βλέπει ότι θα είναι έτοιμοι οι «ερυθρόλευκοι»: «Ο απαιτούμενος βαθμός θα είναι μία εβδομάδα πριν από το πρώτο παιχνίδι του πρωταθλήματος με την Βέροια. Ουσιαστικά στο φιλικό με την Νάπολι θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι».


www.sport-fm.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου