ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Πέμπτη 2 Αυγούστου 2012

Μασάδο: «Έχω συμφωνήσει σε όλα με τον ΟΣΦΠ»

Μασάδο: «Έχω συμφωνήσει σε όλα με τον ΟΣΦΠ» 

2/8/2012 ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΡΥΘΡΟΛΕΥΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΟ BLOG TOY ALEX WEB RADIO/TVΚΑΙ ΤΗΝ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΣΕΝΤΡΑΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΙΣ 19.30 ΜΜ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ BLOG TOY ALEX WEB RADIO/TV ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΣΤΟ ΥΠΟΣΕΛΙΔΟ SPORT TV LIVE LINKS ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΛΙΝΚ

Μασάδο: «Έχω συμφωνήσει σε όλα με τον ΟΣΦΠ»
Σε συμφωνία με τον Ολυμπιακό έχει έρθει ο Πάουλο Μασάδο, όπως δήλωσε ο ίδιος στον «Πρωταθλητή».

Μάλιστα, ο Πορτογάλος μέσος αποκάλυψε πως οι «ερυθρόλευκοι» βρίσκονται σε διαπραγματεύσεις τις τελευταίες μέρες με την Τουλούζ για την παραχώρησή του.

«Εγώ έχω συμφωνήσει σε όλα με τον Ολυμπιακό! Και δεν αναφέρομαι στη συμφωνία που είχε γίνει πριν ένα μήνα, αφού η ελληνική ομάδα μίλησε ξανά μαζί μου τις τελευταίες ημέρες», δήλωσε αρχικά ο Πάουλο Μασάδο, ο οποίος στη συνέχεια πρόσθεσε:

«Ξέρω ότι ο Ολυμπιακός μιλάει με την Τουλούζ και οι ώρες είναι κρίσιμες. Περιμένω κι εγώ να δω τι θα γίνει…»!

www.sport-fm.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου