ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2012

Δηλωσεις παικτων

 Δηλωσεις παικτων

  17/112012

Χάινς: "Απλά ακολούθησα το πλάνο"

Ο Χάινς ήταν ο κορυφαίος του Ολυμπιακού στο "διπλό" στη Βιτόρια, αλλά στις δηλώσεις ήταν σεμνός: "Aπλά ακολούθησα το πλάνο των προπονητών. Δεν ήμουν εγώ το "κλειδί", αλλά η άμυνα".
Ο Κάιλ Χάινς ήταν ο κορυφαίος παίκτης του Ολυμπιακού κόντρα στη Κάχα Λαμποράλ, όντας ανίκητος κάτω από την ρακέτα, τόσο στην άμυνα, όσο και στην επίθεση. Σημείωσε 18 πόντους (9/11δ) και ήταν καθοριστικός στο να φτάσουν οι Πειραιώτες στη νίκη μέσα στη Βιτόρια. Παρά την εντυπωσιακή του απόδοση, στις δηλώσεις του κράτησε χαμηλούς τόνους και παρέμεινε σεμνός.
Ο Αμερικανός σέντερ, σχολίασε: "Νομίζω ότι δεν ήμουν εγώ το "κλειδί" ώστε να φτάσουμε στη νίκη, αλλά η ομαδική άμυνα μας, η οποία ήταν αρκετά καλή.

Είμαι γρήγορος και προσπάθησα να βοηθήσω τους συμπαίκτες μου, τόσο στην επίθεση, όσο και στην άμυνα. Απλά ακολούθησα το πλάνο των προπονητών. Τίποτα παραπάνω. Έκανα ό,τι μου είπαν και μου ζήτησαν.

Ακόμα συνηθίζουμε τη φιλοσοφία του προπονητή κι αυτός εμάς. Δείξαμε ότι έχουμε προσαρμοστεί στα τελευταία δυο παιχνίδια, ξέραμε ότι ήταν σημαντικά και παίξαμε όπως εμείς ξέρουμε και μπορούμε. Ως ομάδα. Έχουμε όμως ακόμα πολύ δρόμο και μπορούμε να παίξουμε ακόμα καλύτερα".

Παπανικολάου: "Είχαμε χάσει τους ρόλους μας"

Ο Παπανικολάου τόνισε πως το λάθος των παικτών ήταν ότι προσπαθούσαν να κάνουν περισσότερα πράγματα απ' ότι χρειαζόταν. "Είχαμε χάσει για ένα διάστημα τους ρόλους μας".
Ο Κώστας Παπανικολάου σημείωσε 13 πόντους, ενώ μάζεψε και 9 ριμπάουντ, βγάζοντας μπόλικη ενέργεια και πάθος στο παιχνίδι του κόντρα στη Κάχα Λαμποράλ, όντας καταλυτικός στο πολύτιμο "διπλό" του Ολυμπιακού μέσα στη Βιτόρια. Στις δηλώσεις του τόνισε πως το κακό ήταν πως οι παίκτες είχαν χάσει τους ρόλους τους μέσα στην ομάδα για ένα διάστημα.
Ο 22χρονος σμολ-φόργουορντ, σχολίασε: "Κάναμε ένα πάρα πολύ καλό παιχνίδι και όσο περνά ο καιρός είμαστε και σε καλύτερη κατάσταση.

Τις προηγούμενες μέρες κάναμε μια συζήτηση με τα παιδιά και καταλάβαμε ότι το λάθος μας ήταν ότι προσπαθούσαμε να κάνουμε περισσότερα πράγματα απ’ ότι χρειαζόταν με αποτέλεσμα να χάσουμε για ένα μικρό διάστημα τους ρόλους μας.

Αυτό που είπαμε ήταν ότι η Ευρωλίγκα ήρθε γιατί ο καθένας από μας έκανε συγκεκριμένα πράγματα στο παρκέ και φέτος πρέπει να μείνουμε πιστοί σ’ αυτό το ρόλο".

www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου