ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

Xάινς: "Είμαι ευτυχισμένος από τη νίκη"


Xάινς: "Είμαι ευτυχισμένος από τη νίκη"

Ο Χάινς τόνισε πως αισθάνεται ευτυχισμένος από τη νίκη στο Περιστέρι, ενώ αναφέρθηκε και στο γεγονός πως αντιμετώπισε στο παιχνίδι τον αδελφό του, Τάιλερ. "Θα κοιμηθεί στον καναπέ απόψε", είπε.
Οι δηλώσεις του Κάιλ Χάινς για τη νίκη στο Περιστέρι.
Ο Αμερικανός σέντερ του Ολυμπιακού, σχολίασε:"Είμαι ευτυχισμένος από τη νίκη. Το Περιστέρι έπαιξε δυνατά και ομαδικά. Ξεκινήσαμε χαλάρα με κάποια λάθη στην άμυνα. Προσπαθούμε  να βελτιωνόμαστε". 

Για τα συναισθήματά του που αγωνίστηκε απέναντι στον αδελφό του Τάιλερ δήλωσε:"Πάλεψαν σκληρά. Ηταν κάτι ιδιαίτερο για μένα να παίξω απέναντι στον αδερφό μου που έπαιξε καλά. Το ίδιο συνέβη και με τον Λο και τον Μάντζαρη. Ηταν ιδιαίτερα συναισθηματικό".

Ο Κάιλ Χάινς ρωτήθηκε αν έχει βάλει κάποιο στοίχημα με τον αδελφό του για το αν ο ηττημένος της αναμέτρησης θα κοιμηθεί στον καναπέ και απάντησε: "Στοίχημα για το ποιος θα κοιμηθεί στον καναπέ;

Στον καναπέ κοιμάται ο Τάιλερ ούτως η άλλως, αλλά σήμερα έπαιξε καλά και θα κοιμηθεί στο κρεβάτι μου".

RedSwsw 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου