ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Κυριακή 29 Ιουλίου 2012

Φέισα: "Ήρθε η ώρα μου να βοηθήσω"

Φέισα: "Ήρθε η ώρα μου να βοηθήσω"

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΡΥΘΡΟΛΕΥΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΟ BLOG TOY ALEX WEB RADIO/TV ΚΑΙ ΤΗΝ ΡΑΔΙΟ-ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΣΕΝΤΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΙΣ 19.30 ΜΜ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ BLOG TOY ALEX WEB RADIO/TV ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΣΤΟ ΥΠΟΣΕΛΙΔΟ SPORT TV LIVE LINKS ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΛΙΝΚ
Ο Φέισα δήλωσε πως ήρθε η ώρα να βοηθήσει αγωνιστικά τον Ολυμπιακό, είπε πως του αρέσει το γεγονός πως τον εμπιστεύεται ο Ζαρντίμ, ενώ έστειλε και το δικό του μήνυμα στον φίλαθλο κόσμο.
Στο συνδρομητικό κανάλι Novasports, το οποίο έχει τα τηλεοπτικά δικαιώματα της ομάδας του Ολυμπιακού, μίλησε ο 24χρονος μέσος των Πειραιωτών, Λιούμπομιρ Φέισα. Ο Σέρβος χαφ, ο οποίος στα φιλικά έχει πραγματοποιήσει θετικές εμφανίσεις, δήλωσε πως ήρθε η ώρα να βοηθήσει αγωνιστικά τους ερυθρόλευκους, καθώς πλέον δεν αντιμετωπίζει προβλήματα τραυματισμών, ενώ σχολίασε πως του αρέσει το γεγονός πως ο προπονητής Λεονάρντο Ζαρντίμ τον εμπιστεύεται.

Για το φλικό με την Μπράγκα, σχολίασε: "Η Μπράγκα ήταν μία καλή ομάδα και έγινε ένα πολύ καλό παιχνίδι. Ηταν σημαντικό για εμάς που παίξαμε με έναν τόσο δυνατό αντίπαλο όπως η Μπράγκα. Εχουμε παίξει δυνατά φιλικά παιχνίδια και μας βοηθούν ακόμα περισσότερο προκειμένου να βελτιωθούμε και να διορθώνουμε τα λάθη μας.

Για την έως τώρα προετοιμασία, είπε: Σε αυτό το στάδιο της προετοιμασίας δουλεύουμε περισσότερο στην τακτική. Στόχος μας είναι να βελτιωνόμαστε από παιχνίδι σε παιχνίδι και να γινόμαστε όλο και καλύτεροι. Προσπαθούμε να βγάζουμε στον αγωνιστικό χώρο κάποια πράγματα που δουλεύουμε καθημερινά στις προπονήσεις και τα οποία μας ζητάει ο προπονητής μας. Εχουμε κάνει καλή προετοιμασία, δουλεύουμε σκληρά και όπως βλέπετε κάθε παιχνίδι που περνάει γινόμαστε όλο και καλύτεροι.

'Εχουμε ακόμα περιθώριο βελτίωσης, αφού σκεφτείτε ότι μας λείπουν και κάποιοι βασικοί ποδοσφαιριστές, οι οποίοι είναι τραυματίες και δεν τους έχουμε κοντά μας. Νομίζω ότι και με αυτές τις προσθήκες θα βελτιωθούμε ακόμα περισσότερο και θα παρουσιάσουμε ένα καλύτερο πρόσωπο απ' αυτό που έχουμε δείξει μέχρι τώρα στα φιλικά παιχνίδια.

Για την αγωνιστική του κατάσταση, τόνισε: "Αισθάνομαι πολύ καλά από τον τραυματισμό μου. Πέρυσι είχα μία δύσκολη χρονιά, αλλά φέτος προετοιμάζομαι χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα. Ο προπονητής μου δείχνει πως με εμπιστεύεται και αυτό είναι πολύ σημαντικό για εμένα. Προετοιμάζομαι για την επόμενη σεζόν και νομίζω πως ήρθε η ώρα μου να βοηθήσω τον Ολυμπιακό για να πετύχει τους στόχους. Είναι σημαντικό για εμένα που δεν έχω κανένα πρόβλημα. Αισθάνομαι πάρα πολύ καλά και κάθε ματς που περνάει είμαι ακόμα καλύτερα και έχω μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στον εαυτό μου. Πιστεύω ότι αυτή θα είναι η χρονιά και θέλω πάρα πολύ να παίξω στον Ολυμπιακό, αφού πέρυσι λόγω των τραυματισμών δεν μπόρεσα να βοηθήσω την ομάδα όσο θα ήθελα".

Tο μήνυμα που έστειλε στον φίλαθλο κόσμο του Ολυμπιακού: "Ο κόσμος δεν πρέπει να ανησυχεί καθόλου για τον Ολυμπιακό. Δουλεύουμε καθημερινά πολύ σκληρά μαζί με τον προπονητή και να είναι όλοι σίγουροι πως η ομάδα θα είναι έτοιμη όταν θα ξεκινήσουν τα επίσημα παιχνίδια. Κάνουμε ό,τι καλύτερο αυτή την περίοδο έτσι ώστε να πάρουμε πάλι το πρωτάθλημα και το Κύπελλο και να κάνουμε μία καλή πορεία στην Ευρώπη που επίσης είναι στόχος μας".


www.redplanet.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου