ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Δευτέρα 18 Αυγούστου 2014

Φορτούνης: «Χρειάζομαι λίγο χρόνο…»

Φορτούνης: «Χρειάζομαι λίγο χρόνο…»

18/08/2014
 
 Πίστωση χρόνου ζήτησε ο Κώστας Φορτούνης, ώστε να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις του Ολυμπιακού και να καταφέρει να αποδείξει μέσα στο γήπεδο τις δυνατότητές του.

Φορτούνης: «Χρειάζομαι λίγο χρόνο…»
Χρόνο για να γνωρίσει καλύτερα τους νέους του συμπαίκτες και να προσαρμοστεί στον Ολυμπιακό ζήτησε ο Κώστας Φορτούνης, μιλώντας μετά το παιχνίδι με τη Φενέρμπαχτσε στην Τουρκία.

Ο διεθνής μεσοεπιθετικός δήλωσε χαρούμενος για την παρουσία του στους Πειραιώτες και υποστήριξε ανυπομονεί να αγωνιστεί στο «Γεώργιος Καραϊσκάκης».

Αναλυτικά όσα δήλωσε ο 22χρονος παίκτης στο Novasports


για το ανεπίσημο ντεμπούτο του με την φανέλα του Ολυμπιακού:

«Είμαι πολύ χαρούμενος που έκανα το ντεμπούτο μου με τον Ολυμπιακό. Δεν είχαμε ένα καλό αποτέλεσμα, αλλά ήταν ένα φιλικό παιχνίδι. Ο προπονητής δοκίμασε κάποιους ποδοσφαιριστές και τώρα ξεκινάμε την προετοιμασία για το Σάββατο».

για την έως τώρα εικόνα των Πειραιωτών στα φιλικά:

«Ο Ολυμπιακός είναι μεγάλη ομάδα και κάνει δυνατά φιλικά. Πιστεύω πως τα πήγαμε πολύ καλά σε όλα τα φιλικά, μέχρι τώρα. Πλέον, προετοιμαζόμαστε για το παιχνίδι του Σαββάτου».

για την ετοιμότητά του:

«Σίγουρα έχω λίγες ημέρες στον Ολυμπιακό. Αυτό είναι το πρώτο μου παιχνίδι. Σίγουρα χρειάζομαι λίγο χρόνο να προσαρμοστώ, να βρεθώ με τους συμπαίκτες μου. Πιστεύω πως όλα θα πάνε καλά».

για το μήνυμα που θα ήθελε να στείλει στους οπαδούς της ομάδας:

«Ανυπομονώ για το πρώτο παιχνίδι μου στο “Γ. Καραϊσκάκης”. Είναι ένα φανταστικό γήπεδο, με φανταστικούς οπαδούς για τους οποίους θέλω να παίξω ποδόσφαιρο».


ALEX WEB RADIO/TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου