ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Τρίτη 19 Αυγούστου 2014

Χόρχε Μπενίτες:«Τον καλύτερό μου εαυτό για την ομάδα» (video)

Χόρχε Μπενίτες:«Τον καλύτερό μου εαυτό για την ομάδα» (video)
19/08/2014
Ο Χόρχε Μπενίτες μίλησε στην κάμερα του OlympiacosTV για τις φιλοδοξίες του με την ερυθρόλευκη φανέλα.
Τις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης του Ολυμπιακού έκανε αμέσως μετά τη μεταγραφή του στην ομάδα μας ο Χόρχε Μπενίτες.
Ο Παραγουανός επιθετικός μίλησε στην κάμερα του OlympiacosTV για τις φιλοδοξίες με τη φανέλα του Θρύλου και δήλωσε ιδιαίτερα χαρούμενος για αυτή τη νέα σελίδα στην καριέρα του, δίνοντας την υπόσχεση ότι θα κάνει ό,τι μπορεί για να φτάσει η ομάδα ακόμα πιο ψηλά!
Αναλυτικά:

Καλωσήρθες στην ομάδα! Πώς νιώθεις τώρα που ολοκλήρωσες τη μεταγραφή σου στον Ολυμπιακό;
«Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα. Η αλήθεια είναι ότι είμαι πολύ χαρούμενος για τη μεταγραφή μου και θέλω να ευχαριστήσω τον σύλλογο για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε».

Πώς βλέπεις το άλμα από το ποδόσφαιρο της Λατινικής Αμερικής στο ευρωπαϊκό;
«Πολύ θετικό. Ξέρω τι σημαίνει ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο κι έχω όλα τα φόντα για να βρίσκομαι εδώ. Είμαι χαρούμενος γι’ αυτή την ευκαιρία που μου δίνει ο σύλλογος και θα προσπαθήσω να την εκμεταλλευτώ στο έπακρο».

Η συμμετοχή στο Champions League αποτελεί πρόκληση για σένα;
«Ναι, πρόκειται για μία σημαντική διοργάνωση όπου ο καθένας θα πρέπει να δείξει τι αξίζει και να δώσει τον καλύτερό του εαυτό».

Τέλος, θέλεις να στείλεις ένα μήνυμα στον κόσμο του Ολυμπιακού;
«Έρχομαι για να βοηθήσω όσο μπορώ, να δείξω ότι είμαι ένας πολύ ικανός επιθετικός και να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για την ομάδα!».




ALEX WEB RADIO/TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου