ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Σάββατο 23 Αυγούστου 2014

«Μίλησα με Σαβιόλα, Ρομπέρτο και Κατσουράνη»

«Μίλησα με Σαβιόλα, Ρομπέρτο και Κατσουράνη»

23/08/2014
 
 Από τους Χαβιέρ Σαβιόλα, Ρομπέρτο και Κώστα Κατσουράνη πήρε ο Ανδρέας Σάμαρης της απαραίτητες πληροφορίες για την Μπενφίκα, όπως αποκάλυψε ο ίδιος.

«Μίλησα με Σαβιόλα, Ρομπέρτο και Κατσουράνη»
Πριν πάρει την απόφαση για να πει το «ναι» στην Μπενφίκα, ο Ανδρέας Σάμαρης είχε πάρει τα απαραίτητα… σκονάκια από τους Χαβιέρ Σαβιόλα, Ρομπέρτο και Κώστα Κατσουράνη, όπως αποκάλυψε κατά την επίσημη παρουσίασή του από τους «αετούς» της Λισαβόνας.
Ο πρώην μέσος του Ολυμπιακού εξέφρασε τον ενθουσιασμό του για τη νέα προοπτική που ανοίγεται στην καριέρα του, δίνοντας την υπόσχεση να μάθει όσο το δυνατόν πιο σύντομα… πορτογαλικά.

«Είμαι πολύ υπερήφανος που ήρθα σε μία φανταστική ομάδα, όπως η Μπενφίκα, με πολλούς οπαδούς και εξαιρετικές συνθήκες. Επίσης, είμαι γενικά πολύ χαρούμενος με όλο αυτό που γίνεται και γι’ αυτό θέλω να εμπλακώ και να βοηθήσω την ομάδα να πετύχει. Η Μπενφίκα θα με βοηθήσει να γίνω καλύτερος παίκτης και άνθρωπος. Θα είμαι πλέον πιο δυνατός να διαχειριστώ την πίεση που υπάρχει εδώ. Εάν η ομάδα νικάει και κατακτά τίτλους, τότε αυτό είναι καλό και για μένα. Ελπίζω να μάθω γρήγορα πορτογαλικά, ώστε να συνεννοούμαι καλύτερα με τον προπονητή και τους συμπαίκτες μου. Είμαι δημιουργικός μέσος, αλλά μπορώ να αγωνιστώ και ως αμυντικό χαφ. Γενικά, μπορώ να προσαρμοστώ σε ό,τι μου ζητήσει ο προπονητής μου», δήλωσε αρχικά ο Ανδρέας Σάμαρης και συμπλήρωσε:

«Μίλησα με τον Σαβιόλα, τον Ρομπέρτο και τον Κατσουράνη και μου είπαν πως η Μπενφίκα είναι μία μεγάλη ομάδα με πολλούς οπαδούς. Με χαροποίησαν όσα μου είπαν και γι’ αυτό ήρθα. Η Μπενφίκα είναι από τις ομάδες που σου αρέσει να βλέπεις. Έχω παρακολουθήσει αρκετές αναμετρήσεις της, εκτός από τις δύο που έπαιξα με τον Ολυμπιακό. Πιστεύω πως δεν είναι τυχαίο που κατέκτησε τρεις τίτλους, χάνοντας το Europa League στις λεπτομέρειες».


ALEX WEB RADIO/TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου