ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Δευτέρα 18 Αυγούστου 2014

Αφελάι: "Είμαι έτοιμος να παίξω"

Αφελάι: "Είμαι έτοιμος να παίξω"
Μιλώντας στην κάμερα της NOVA, ο Ιμπραχίμ Αφελάι τόνισε πως δεν χρειάζεται χρόνο προσαρμογής και είναι έτοιμος να αγωνιστεί, υποστηρίζοντας πως οι πρώτες του εντυπώσεις στον Ολυμπιακό είναι πολύ θετικές.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο 28χρονος Ολλανδός κυνηγός μιλώντας στην κάμερα της NOVA μετά το φιλικό του Ολυμπιακού κόντρα στην Φενέρμπαχτσε στο "Σουκρού Σαράτσογλου":
Για το ντεμπούτο του και το παιχνίδι με τη Φενέρμπαχτσε:

"Το ντεμπούτο ήταν θετικό. Το αποτέλεσμα βέβαια δεν ήταν καλό αλλά πιστεύω πως η Φενέρ ήταν τυχερή. Είχαμε τις ευκαιρίες να πετύχουμε κάποιο γκολ νωρίτερα αλλά δεν τα καταφέραμε".

Για το πώς αισθάνεται ο ίδιος και αν χρειάζεται χρόνο προσαρμογής:

"Νιώθω εντάξει, είμαι έτοιμος".

Για τις πρώτες του εντυπώσεις από τον Ολυμπιακό:

"Οι πρώτες μου εντυπώσεις είναι πολύ θετικές, οι συμπαίκτες μου είναι πολύ καλοί μαζί μου και προσπαθούν να με βοηθήσουν. Ο Ολυμπιακός είναι μεγάλος σύλλογος με πολύ καλούς οπαδούς, ελπίζω να έχουμε καλή χρονιά".

Για το αν ανυπομονεί για το πρώτο ματς στο "Γ. Καραϊσκάκης":

"Βέβαια, περιμένω για το πρώτο παιχνίδι στην έδρα μας, οι οπαδοί είναι απίστευτοι και σίγουρα θα τους χρειαστούμε μέσα στη σεζόν".



ALEX WEB RADIO/TV

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου